3

جمله «بر عایشه لعنت» در روی اسباب بازی + تصویر

  • کد خبر : 17486
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۱

این اسباب بازی ها که تعدادشان به بیش از ۱۵۰۰ عدد می رسید، شامل مسلسل و تفنگ های پلاستیکی بوده اند و صدایی از خود خارج می کنند که عبارت «بر عایشه لعنت» شنیده می شود. «کمیته امر به معروف و نهی از منکر» عربستان سعودی با صدور بیانیه ای رسمی اعلام کرد که نیروهای […]

این اسباب بازی ها که تعدادشان به بیش از ۱۵۰۰ عدد می رسید، شامل مسلسل و تفنگ های پلاستیکی بوده اند و صدایی از خود خارج می کنند که عبارت «بر عایشه لعنت» شنیده می شود.

«کمیته امر به معروف و نهی از منکر» عربستان سعودی با صدور بیانیه ای رسمی اعلام کرد که نیروهای این کمیته موفق شدند تعداد زیادی اسباب بازی کشف و ضبط کنند که بر عایشه لعنت می فرستند.

این بیانیه در ادامه افزود: این اسباب بازی ها که تعدادشان به بیش از ۱۵۰۰ عدد می رسید، شامل مسلسل و تفنگ های پلاستیکی بوده اند و صدایی از خود خارج می کنند که عبارت «بر عایشه لعنت» شنیده می شود.

گفتنی است زیر این بیانیه را «ترکی الزهرانی» مدیر دفتر «کمیته امر به معروف و نهی از منکر» در شهر جده امضا کرده و در ادامه آن می افزاید: این اسباب بازی ها که عقاید ما را مورد اهانت قرار داده، در شهر جده کشف و ضبط شده اند و باید هر چه زودتر از بین بروند.

این بیانیه در پایان افزود: فروشگاهی که این اسباب بازی ها در آن کشف و ضبط شد، فروشندگانی غیر عرب از کشورهای پاکستان و هند داشت از همین رو آنان مضمون عبارتی که این اسباب بازی ها می گفتند را متوجه نمی شدند بر همین اساس این فروشندگان بی گناه هستند و نیروهای «کمیته امر به معروف و نهی از منکر» اکنون در حال بررسی دقیق این مسأله برای یافتن منبع اصلی پخش کننده این اسباب بازی ها هستند.

منبع: شیعه آنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=17486

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر