1

دست‌های مرموزی در پی گسترش اختلافات در داخل خانواده نظام است

  • کد خبر : 62896
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۹

مطمئنا تخریب چهره‌های اصیل نظام به نفع انقلاب نخواهد بود و واقعه‌ای که امروز در مراسم سخنرانی رئیس مجلس در قم اتفاق افتاد، بداخلاقی بزرگی بود که در خصوص یکی از شایسته‌ترین نیرو‌های انقلاب رخ داد.

عضو هیات رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه اخلال در مراسم سخنرانی رئیس مجلس در قم از قبل برنامه‌ریزی شده بود، گفت: استاندار قم، باید بداند که استاندار یک جریان سیاسی نیست بلکه استاندار نظام بوده و باید در این زمینه پاسخگو باشد.

جواد جهانگیرزاده در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، گفت: در روزی که مردم در راهپیمایی عظیم و ده‌ها میلیونی ۲۲ بهمن شرکت کردند، برخی به‌دنبال اهداف خاص سیاسی با اخلال در مراسم سخنرانی رئیس مجلس بودند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی،  افزود: مطمئنا تخریب چهره‌های اصیل نظام به نفع انقلاب نخواهد بود و واقعه‌ای که امروز در مراسم سخنرانی رئیس مجلس در قم اتفاق افتاد، بداخلاقی بزرگی بود که در خصوص یکی از شایسته‌ترین نیرو‌های انقلاب رخ داد.

جهانگیرزاده با تأکید بر اینکه اخلال در مراسم سخنرانی رئیس مجلس حرکتی از پیش برنامه‌ریزی شده بود، گفت: نمی‌توان پذیرفت که این امر بدون زمینه‌سازی قبلی اتفاق افتاده است و وزارت اطلاعات باید به سرعت عوامل پس زمینه آن را شناسایی  و معرفی کند.

وی ادامه داد: معتقد هستم که در اتفاقات به‌وجود آمده در مراسم سخنرانی رئیس مجلس در قم،  تحریک شدگان فرع ماجرا هستند و  باید تحریک‌کنندگان اصلی شناسایی و معرفی شوند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، تصریح کرد: امیدواریم چنین رفتار‌هایی زمینه‌ساز بروز فتنه پیش از انتخابات ۹۲ نباشد و نهاد‌های مسئول باید در این زمینه پاسخگو باشند.

جهانگیرزاده تأکید کرد: استاندار قم باید بداند که استاندار یک جریان سیاسی نیست واستاندار نظام است و باید  در این زمینه پاسخگو باشد.

وی افزود: تخریب چهره روشن نیرو‌های اصیل انقلاب قطعا مورد پذیرش مردم نخواهد بود و این اتفاقات ذره‌ای از  شایستگی‌های نیرو‌های اصیل انقلاب نخواهد کاست.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست‌خارجی در مجلس نهم، یادآور شد: اگر بداخلاقی‌های سیاسی ادامه پیدا کند و برخورد درست و به هنگامی با آن‌ها صورت نپذیرد، مطمئنا تصویر نامناسبی از چهره فرهنگی انقلاب به تصویر کشیده خواهد شد.

وی افزود: قبح  این مسئله در جایی بیشتر می‌شود که روسای یکی از قوا در جشن پیروزی انقلاب این‌چنین مورد بی‌حرمتی قرار می‌گیرد و به نظر می‌رسد، دست‌های مرموزی این‌ روز‌ها در پی گسترش اختلافات در داخل خانواده نظام است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تحلیل این‌روز‌های رسانه‌هایی چون بی بی سی فارسی وحمله آن‌ها ضد بخشی از نیرو‌های انقلاب و نظام نشان می‌دهد که دشمن از این اقدامات خشنود است و مترصد اقداماتی نیز خواهد بود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر