1

زیر بار حرف زورشان نمی‌روم

  • کد خبر : 63063
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۱

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: با کاشانی برای مشخص شدن مبلغ بد‌هی‌ام دیدار نداشته‌ام.

علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل سپاهان گفت: یکی دیگر از بازی‌های سختمان را در پیش داریم، سپاهان در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفته و در مسابقه قبلی خود پیروز شده است. آنها از لحاظ مدیریتی حرف اول را در فوتبال ما می‌زنند و امسال نتایج خوبی داشته‌اند. کسب پیروزی در این مسابقه برای هر دو تیم مخصوصا ما مهم است چرا که با کسب آن می‌توانیم تا رتبه ششم جدول بالا بیاییم، متأسفانه در بازی قبل با وجود شایستگی نتیجه را واگذار کردیم و می‌خواهیم امتیاز این مسابقه خانگی را کسب کنیم.

وی افزود: ما تلاشمان را می‌کنیم، بردن یا باختن دست خداست، در این چند روز تمرینات سبکی را انجام دادیم و با ریکاوری مناسب آماده این مسابقه هستیم، اگر بدشانسی نیاوریم و اشتباهات فردی‌مان را تکرار نکنیم ان شاء‌الله این بازی را می‌بریم و در جدول بالا می‌آییم. برای بازی فردا محروم نداریم اما ۲ تا ۳ بازیکن مصدوم در تیممان داریم.

دایی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه چرا محمدی در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کند، گفت: محمدی به دلیل مسائل انضباطی در تمرینات شرکت نمی‌کند، روز بعد از بازی با استقلال در تمرین غایب بود. در تیم‌های من نظم و انضباط حرف اول را می‌زند اگر او نیامده باید به من دایی سرمربی تیم این موضوع را اعلام می‌کرده و به هیچ وجه پیغام قبول نمی‌کنم. فعلا او تنبیه انضباطی شده و کمیته انضباطی باشگاه در موردش تصمیم می‌گیرد.

سرمربی راه‌آهن در مورد حضورش در میهمانی امروز طالقانی در زورخانه گفت: من به دعوت طالقانی آنجا رفتم، خیلی دوست داشتم با زورخانه آشنا شوم، در طول عمرم تنها  ۴ تا ۵ بار به این مکان بیشتر نرفته‌ام. برای انجام یک کار خیر در آن مکان حضور یافتم و وظیفه‌ام انجام این کار بود. برای انجام کار خیر و پهلوانی در این دیدار حضور پیدا کردم.

دایی در مورد اینکه در خبرها آمده پس از حضور رویانیان آن مکان را ترک کرده است، اظهار داشت: دقیقا این موضوع درست است و قرار نیست وقتم را با دیگران هماهنگ کنم. کار داشتم و اگر هم کاری نداشتم نمی‌ماندم.

وی در مورد اینکه آیا قرار بوده با رویانیان در آن مراسم آشتی کند، عنوان کرد: هفته قبل هم در کنفرانسم اعلام کردم که به دنبال طلب سال گذشته‌ام هستم که به هیچ عنوان به من پاسخگو نبودند. معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس مصاحبه‌ای را انجام داده که در آن مسائل کذبی را مطرح کرده است، آقای کاشانی حرف من را تأیید کردند و به نوعی حقانیت من اثبات شد. نامه‌ای که وکیل من به کاشانی داد و ایشان جواب داد وجود دارد. ایشان تأیید کرد که این طلب موجود است و استعلام کاشانی که مدیر وقت است را دارد. قبل از بازی با پرسپولیس ۳ بار علیه من بیانیه می‌دهند، مگر می‌شود به همین راحتی با آبروی افراد بازی کرد و سپس بخواهند آشتی کنند؟ علی دایی از این قبیل انسان‌ها نیست، به دنبال حقم هستم و کسی که بخواهد حق من را پایمال کند با او در یک مسیر نمی‌مانم.

سرمربی راه‌آهن در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود مبلغ قرارداد او بیش از سقف بوده است، گفت: اطلاعات شما ناقص است، زمانی که من قراردادم را بستم قانون سقف قرارداد تعیین نشده بود و اصلا مشمول آن نمی‌شود. علی دایی مثل بعضی قراردادش را پنهان نکرد سؤال خنده‌داری را می‌پرسید، بسیاری بالای قراردادهای میلیاردی می‌بندند و حالا که علی دایی قراردادش ۵۰۰ میلیون تومان بوده این صحبت‌ها مطرح می‌شود شما ببینید مربی بعدی چه مقدار پول دریافت کرده است.

وی افزود: من قبل از قانون سقف قرارداد با پرسپولیس قرارداد بستم و این موضوع خود به خود آن موضوعی که مطرح می‌شود را نقض می‌کند، با کسی وارد بحث می‌شوم که اطلاعات کافی داشته باشد نه اینکه با مطرح کردن چنین موضوعاتی بخواهد خودش را مطرح کند، آنها با این حرف ها خودشان را خراب می‌کنند. قراردادی که بستم در فدراسیون وجود دارد و هیچ قرارداد داخلی نداشتم. آن زمان هم سقف قراردادی نبوده است. باید از من تشکر کنند که مبلغ واقعی قراردادم را گفته‌ام و به دولت مالیات پرداخت کرده‌ام. خیلی‌ها از زیر بار مالیات با نگفتن قراردادهایشان فرار می‌کنند آن وقت منی که به دنبال راه درست هستم می‌خواهند برایم مشکل ایجاد کنند.

دایی در مورد اینکه مبلغ پاداشش دو بند داشته گفت: اینها حرف‌های کذبی است که بیان می‌شود، اگر قرارداد داخلی وجود داشته بیاورند و آن را نشان دهند. نامه‌ پاسخ کاشانی به وکیلم را دارم و اگر بخواهید می‌توانم بگویم الان آن را از ماشینم برای شما بیاورم. در قرارداد مباحثی وجود دارد که برای همه یکسان است اگر باختی به دست می‌آید و قرار است بازیکنان جریمه شوند این درخواست را من به عنوان سرمربی باید انجام دهم. بروید آئین‌نامه‌ها را بخوانید و بعد در مورد آن صحبت کنید.

وی ادامه داد: چطور پاداش قهرمانی که مسجل هم بوده است چنین صحبتی در موردش مطرح می‌شود؟ همین حرف ها است که می‌گویم زیر بار زور نمی‌روم. با نفراتی که داشتیم دو بار به قهرمانی جام حذفی رسیدیم و به جای اینکه من تیم را آسیایی کردم پاداش بدهند جریمه می‌کنند. چطور جریمه می‌کنید اما پاداش نمی‌دهید. می‌توانید از اداره مالیات استعلام بگیرید و رونوشت این موضوع در آنجا وجود دارد. ۱۰ درصد ۵۰۰میلیون تومان می‌شود ۵۰ میلیون. آن وقت نمی‌دانم چطور عنوان می‌کنند که  ۶۵ میلیون تومان شده و باید بررسی کنیم ببینیم با چه درصد و ماشین حسابی به این رقم رسیده‌اند. مدرک دارم و به هیچ وجه زیر بار زور نمی‌روم، اگر اشتباه کنم عذرخواهی انجام می‌دهم و هیچگاه دنبال فرار رو به جلو نبوده‌ام. زمانی که من ۳۲۰ میلیون تومان باید دریافت می‌کردم با الان را مقایسه کنید و ببینید چقدر تورم نسبت به آن موقع زیاد شده است آن وقت این مسائل واهی را مطرح می‌کنند.

دایی در مورد اینکه آیا با حبیب کاشانی در مورد این مسئله دیداری داشته است، گفت: با کاشانی دیداری نداشته‌ام، شاید من با کاشانی بر سر برخی مسائل به مشکل برخوردم اما روی حق با یکدیگر مشکلی نداریم، در کمیته انضباطی قبل از درخواست وکیلم از کاشانی گفتم از ایشان می‌توانید سؤال کنید و اگر بگویند من طلبی ندارم قبول می‌کنم. این پول نه من را ثروتمند می‌کند و اگر هم ندهند فقیر نمی‌شوم تنها به دنبال حقم هستم و بعد از آن هر جوری که دوست داشته باشم با پولم برخورد می‌کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=63063

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر