6

رئیس جمهور کلمبیا رسما از کشته شدن رئیس کل واحد امنیت فارک خبر داد.

  • کد خبر : 631
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار فارس در منطقه آمریکای لاتین، خوان مانوئل سانتوس وزیر دفاع اسبق کلمبیا و رئیس جمهور جدید این کشور در حضور اصحاب رسانه و نمایندگان مردم رسما از کشته شدن رئیس کل واحد امنیت فارک خبر داد. وی از عملیات ویژه نظامی در مرکز کشور سخن گفت و تصریح کرد: مسئول امنیت فوق […]

به گزارش خبرنگار فارس در منطقه آمریکای لاتین، خوان مانوئل سانتوس وزیر دفاع اسبق کلمبیا و رئیس جمهور جدید این کشور در حضور اصحاب رسانه و نمایندگان مردم رسما از کشته شدن رئیس کل واحد امنیت فارک خبر داد.

وی از عملیات ویژه نظامی در مرکز کشور سخن گفت و تصریح کرد: مسئول امنیت فوق حساس و سری نیروهای مسلح انقلابی کلمبیا موسوم به (فارک) در این عملیات کاملا هماهنگ و کم نظیر کشته شده است.

فردی که سانتوس به آن اشاره دارد همان “آلیریو روخاس بوکانگرا ” معروف به پدربزرگ یا “ال آبوئه‌لو ” است که سالهای سال سرپرستی گروه مارکسیستی فارک را عهده دار بوده است.

خبر کشته شدن بوکانگرا بلافاصله در رسانه‌های معتبر جهانی منتشر شد.

سانتوس، رئیس جمهور جدید کلمبیا در بیانیه‌ای رسما از تلاش نیروهای امنیتی و فوق سری کشورش تشکر کرده و آنها را سربازان واقعی و انقلابی مردم کلمبیا خوانده است.

آنچه تلویحا به آن اشاره شده این که در درگیری‌های اخیر بین نیروهای ارتش کلمبیا و فارک بخش قابل توجهی از تاسیسات نظامی مخفی شده توسط این گروه نیز منهدم شده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=631

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر