5

امیرعابدینی جریمه شد

  • کد خبر : 64016
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۰

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

افق به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، این احکام به شرح زیر است:

 

جریمه پنج میلیونی امیرعابدینی

با توجه به حکم اعلام شده درباره تیم داماش که شامل دو هفته محرومیت از حضور تماشاگران در بازیهای خانگی و پرداخت دو میلیون تومان شده بود، مدیرعامل داماش درخواست رسیدگی مجدد داد. با توجه به شرایط موجود، نشانه هایی از اصلاح در تیم داماش در بازیهای مقابل سایپا و مس کرمان دیده شد که هر چند مدیرعامل تیم داماش با گفت و گوهایش در رسانه های دیداری و شنیداری مرتکب تخلفاتی شده است اما این حکم به حالت تعلیق درآمد و در نهایت محرومیت موجود در پرونده به جریمه نقدی تبدیل و باشگاه داماش گیلان به پرداخت سی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می شود.

 

همچنین مدیرعامل باشگاه داماش گیلان به خاطر تخلفاتی که داشته به کمیته انضباطی دعوت شد که حضور نیافت.در نهایت وی به پرداخت مبلغ ۵ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. رای امیرعابدینی در کمیته استیناف قابل تجدیدنظر بوده و در سایر موارد قطعی و لازم الاجراست.

 

رای کمیته انضباطی درباره مطالبه از خارجی ها

پس از شکایت میروسلاو بلاژویچ، دراکو دراژیچ و آنتونیو شیشیچ از باشگاه مس کرمان به خاطر مطالبه وجه، پس از بررسی پرونده در جلسات کمیته انضباطی با حضور وکلای طرفین، با ارائه توافق نامه بین طرفین، مقرر شد ۱۱۷ هزار دلار باقیمانده طلب خواهان ها تا تاریخ ۸ آذر ۹۱ پرداخت شود و در صورت عدم پرداخت بر اساس توافقنامه باشگاه مس کرمان باید مبلغ ۱۹۵ هزار دلار بابت بدهی پرداخت کند. کمیته انضباطی اعلام می کند مفاد سازش نامه نسبت به طرفین معتبر و رای صادره قطعی است.

 

رای درباره تاخیر در ورود تیم ها

در دو دیدار پرسپولیس و فولاد و همچنین استقلال و پیکان که در تاریخ های ۱۱ دی ماه و ۱۰ بهمن ماه ۹۱ برگزار شد، فولاد خوزستان در نیمه اول با دو دقیقه تاخیرواین تیم در نیمه دوم با سه دقیقه تاخیر وارد میدان شد که ۱۵ میلیون ریال جریمه می شود. پرسپولیس هم در نیمه دوم با سه دقیقه تاخیر وارد زمین شد که در نهایت ۹ میلیون ریال جریمه شده است.

در بازی استقلال و پیکان هم پیکان در شروع نیمه دوم با ۵ دقیقه تاخیر وارد میدان شد که به پرداخت ۱۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. آرای صادره قظعی و لازم الاجرا هستند.

 

سپاهان سه میلیون تومان جریمه شد

بر اساس گرارش ناظر بازی و داور بازی در دیدار تیم های فجر و سپاهان، در هفته ۲۴ لیگ برتر در شیراز، در دقیقه ۸۰ تماشاگران منتسب به سپاهان، تخلفاتی مرتکب شدند که بر همین اساس، تیم سپاهان به پرداخت مبلغ سه میلیون تومان جریمه نقدی مجکوم شد.رای صادره قطعی و لازم الاجراست.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=64016

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر