2

اگر جعفری عذرخواهی نکند در مسلمانی‌اش شک می‌کنم

  • کد خبر : 65024
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۰

سرمربی تیم فجر سپاسی می‌گوید اگر مدیرعامل تراکتورسازی به خاطر صحبت‌هایی که مطرح کرده عذرخواهی نکند در مسلمانی‌اش شک می‌کنم.

محمود یاوری سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی در نشست خبری بعد از بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: هواداران تراکتورسازی برای داشتن چنین تیمی باید خوشحال باشند و من یکی از بهترین بازی‌های تراکتورسازی را در این فصل از رقابت‌ها دیدم. تیم آنها از همه جهت خوب بازی کرد.

وی ادامه داد: ما به اشتباه‌های خط دفاعی و جوانی بازیکنان‌مان باختیم ولی مشکلی نیست و جای ترمیم دارد.

یاوری درباره شعارهای هواداران تبریزی که می‌گفتند “سپاسی تبانی ” بیان کرد: اگر ما با استقلال تبانی کرده‌ایم پس با تراکتور هم تبانی کرده‌ایم چون در بازی با استقلال ۵ گل دریافت کردیم و در بازی با تراکتورسازی هم ۳ گل دریافت کرده‌ایم. این تیم مزین به نام شهید سپاسی است و از این موضوع که ما را به تبانی نسبت می‌دادند دلخور هستم ولی این موضوع را سردار جعفری می‌داند.

به گزارش ایسنا، سرمربی فجر سپاسی ادامه داد: سردار جعفری مدیرعامل تراکتورسازی مصاحبه‌ای را با رسانه‌ها انجام داده و گفته است که ما تبانی کرده‌ایم. که اگر مدیرعامل تراکتورسازی عذرخواهی نکند در مسلمان بودنش شک می‌کنم. اگر سردار جعفری تجربه فوتبالی داشت این موضوع را مطرح نمی‌کرد و مطمئنم هواداران تراکتور امروز خط گرفته بودند.

یاوری بیان کرد: من بعد از فجر سپاسی خودم را یک تراکتوری می‌دانم و در زمانی که سرمربی تراکتورسازی بودم زحمات زیادی را برای این تیم کشیدم و هواداران نیز همیشه به من احترام می‌گذاشتند ولی امروز هم انتظار داشتم با شناختی که از من دارند به حواشی نپردازند.

وی در پایان گفت: ما در شهرمان مظلوم هستیم و مسئولین استان قول‌هایی به ما می‌دهند ولی عمل نمی‌کنند. ما یک و نیم میلیارد امسال تا به حال خرج کرده‌ایم و رتبه الان‌مان با توجه به مبلغی که خرج کرده‌ایم بسیار خوب است و به نوعی قهرمان است. بعضی از تیم‌هایی که از ما پایین‌تر نیز هستند، بیش از ۱۰ میلیارد خرج کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=65024

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر