1

آراستگی و نظافت مساجد منطقه ۱۹ در آستانه فصل بهار

  • کد خبر : 65218
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۴

مساجد منطقه ۱۹ به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری به استقبال از بهار رفتند تا همزمان با نظافت و آراستگی شهر، این مکان ها نیز آراسته شوند.

به گزارش افق حجت الاسلام رسول جوادی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام اینکه در راستای استقبال از بهار ۹۲، مساجد منطقه ۱۹ آماده سازی می شوند، گفت: از جمله این اقدامات توزیع مواد شوینده بین مساجد بود که این کار طی هفته های جاری و آتی به اتمام می رسد. همچنین با مشارکت حوزه شهری نمای بیرونی مساجد رنگامیزی وشستشو می شوند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال کمک های عمرانی مختلفی با هدف بهسازی و مرمت در بیشتر مساجد انجام شده است گفت: تعمیر سرویس بهداشتی، انجام ایزوگام، کاشی کاری، تهیه فرش، ساخت مناره و تأمین سیستم های سرمایشی و گرمایشی از جمله اقداماتی است که در راستای تجهیز ۹۱ مسجد منطقه صورت گرفته است که تا پایان سال این کمک ها همچنان ادامه دارد.

به گفته جوادی نمای بیرونی مساجد نیز در راستای این طرح با استفاده از نورپردازی و رنگ آمیزی زیباتر و آراسته تر می شود. همچنین به همت حوزه شهری و فضای سبز فعالیت کاشت نهال و انواع گل در محوطه خارجی مساجد انجام می شود.

 

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=65218

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]