2

دستبند پلیس بر دستان ۶ سارق مسلح حلقه زد

  • کد خبر : 66233
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۴

باند سارقان مسلح با دستگیری ۶ سارق مسلح در شهرستان زهک سیستان و بلوچستان متلاشی شد .

به گزارش افق این باند سرقت مسلحانه با راه اندازی یک باند سرقت مسلحانه طی چند ماه فعالیت خود در شهرستان زهک اقدام به سرقت کابل و سیم برق ، سرقت مسلحانه احشام از اهالی روستاهای شهرستان زهک می کردند .

این گزارش حاکی است ، پلیس شهرستان زهک بدنبال وقوع این سرقت ها که باعث ایجاد رعب و وحشت و نا امنی در منطقه شده بود اقدامات گسترده اطلاعاتی و پلیسی را در دستور کار خود قرار دادند و کلیه نقاط آلوده و مناطقی را که سرقت در آن ها رخ داده بود تحت نظر قرار دادند.

سرگرد محمد کوچکزایی فرمانده انتظامی شهرستان زهک با اعلام این خبر گفت : با اقدامات صورت گرفته ۲۸ خرداد ماه سال جاری تلاشهای ماموران انتظامی شهرستان زهک نتیجه داد و دو نفر از اعضاء این باند سارقان مسلح در حالی که به صورت مسلحانه به یک منزل در این شهرستان دستبرد زده بودند هنگام فرار دستگیر شدند .

وی افزود : با این اقدام به موقع پلیس و با اعترافات این دو سارق ۴ نفر دیگر از همدستان آنان نیز مورد شناسایی پلیس قرار گرفتند و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد .

سرگرد کوچکزایی اظهار داشت : دیگر اعضاء این باند سرقت نیز روز گذشته هنگام سرقت مسلحانه احشام از یکی از روستاهای شهرستان زهک را داشتند با اطلاع به موقع اهالی روستا و مسدود شدن کلیه محورهای ورودی و خروجی محل سرقت در دام پلیس گرفتار شدند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد : این سارقان هنگام فرار با یک دستگاه خودرو پراید دستگیر شدند و از آنان دو قبضه اسلحه با مهمات مربوطه کشف شد.

فرمانده انتظامی زهک در ادامه از دستگیری ۱۱۶ تبعه خارجی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد و گفت : این اتباع خارجی با همکاری و تعامل خوب مردم مرزنشین شناسایی و دستگیر شدند.

وی در ادامه خاطر نشان شد : طرح ارتقاء امنیت اجتماعی باتوجه به نزدیکی تعطیلات نوروزی و آغاز مسافرت های نوروزی با شدت بیشتری در شهرستان زهک اجرا خواهد شد تا امنیت روانی فیزیکی برای شهروندان ایجاد شود .

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66233

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]