1

در بحث فرقه داودیه ۸۲ نفر زنده زنده در آتش سوزانده شدند

  • کد خبر : 6723
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۱

کاظم جلالی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که به عنوان طراح طرح تحریم و تعقیب ۲۶ مقام آمریکایی در صحن علنی جلسه امروز مجلس (یک‌شنبه) سخن می‌گفت، با اشاره به جنایات مدعیان حقوق بشر در کشورهای منطقه، اظهار داشت: آمریکایی‌ها جنایاتی را در زندان‌های مخوف و دیگر زندان‌ها از جمله […]

کاظم جلالی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی که به عنوان طراح طرح تحریم و تعقیب ۲۶ مقام آمریکایی در صحن علنی جلسه امروز مجلس (یک‌شنبه) سخن می‌گفت، با اشاره به جنایات مدعیان حقوق بشر در کشورهای منطقه، اظهار داشت: آمریکایی‌ها جنایاتی را در زندان‌های مخوف و دیگر زندان‌ها از جمله گوانتانامو و بگرام انجام داده‌اند که انسان شرمش می‌شود آن را از طریق تریبون رسمی اعلام کند. به گزارش خبرنگار افق:وی با بیان اینکه آمریکایی جنایات ضد‌بشری خود را در حالی انجام می‌دهد که ادعای دفاع از حقوق بشر را در بوق و کرنا می‌کند، گفت: برخی شواهد و قرائن حاکی از ورود نیروهای آمریکایی به صادرات مواد مخدر است. جنایات آمریکا علیه مردم مظلوم عراق که بیش از یک میلیون کشته بر جای گذاشته است و نیز جنایات آنها علیه مردم مظلوم افغانستان بسیار دردناک است.

طراح طرح تحریم و تعقیب ۲۶ مقام آمریکایی با اشاره به ستیز آمریکایی‌ها با ادیان الهی از جمله اسلام هراسی، گفت: آمریکایی‌ها با ایران هراسی و اسلام هراسی به جنگ با ادیان الهی رفتند.

جلالی با اشاره به گزارش تکان‌دهنده خبرنگار آمریکایی درباره جنایات آمریکا در افغانستان گفت: جنایات آمریکا در افغانستان به حدی است که خبرنگار آمریکایی بخشی از آن را افشا کرده است؛ آمریکایی‌ها در حالی جنایت می‌کنند که دیگر کشورها را به نقض حقوق بشر متهم می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به ترور رفیق حریری گفت: در این پرونده نیز آمریکایی‌ها به دنبال سرپوش گذاشتن بر جنایات خود هستند و این موضوع برای همه ملت‌ها آشکار است. بسیاری از کارشناسان معتقدند اتفاقی که در نروژ رخ داد، با هدف سرپوش گذاشتن بر جنایات انگلیس بوده است.

جلالی با اشاره به فرقه داودیه نیز گفت: در بحث فرقه داودیه ۸۲ نفر زنده زنده در آتش سوزانده شدند و آمریکایی‌ها از علت آن به مردم چیزی نگفتند.

وی افزود: حمایت برخی‌ها از گروه تروریستی پژاک که برخی از سربازان انقلاب را به شهادت رساندند، برای ما قابل تحمل نیست. عبدالمالک ریگی در اعترافات خود گفت که با سران ناتو مذاکره داشته و البته حمایت غربی‌ها از سازمان منافقین موجب شده است که مجلس شورای اسلامی برای دفاع از حقوق مردم مقامات جنایتکار آمریکایی را تحریم و تعقیب کند.

جلالی گفت: در طرح مذکور وزارت خارجه موظف به ارائه گزارش درباره نقض حقوق بشر آمریکا خواهد شد و قرار است سالیانه یک جلسه در کمیسیون امنیت ملی برای بررسی نقض حقوق بشر با حضور رسانه‌ها برگزار شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه “کمیته‌ای متشکل از وزارت اطلاعات، وزارت کشور، رئیس صدا و سیما، فرمانده ناجا و دو نفر از نمایندگان مجلس برای ارائه گزارش درباره نقض حقوق بشر در آمریکا تشکیل شده است و هر ۶ ماه یک بار گزارش خود را اعلام خواهد کرد “، از نمایندگان مجلس خواست به فوریت طرح تحریم و تعقیب ۲۶ مقام جنایتکار آمریکایی رأی مثبت بدهند.

وی در پایان از دیگر کشورهای اسلامی خواست ‌برای مقابله با جنایت آمریکا قوانین مشابه با طرح تحریم و تعقیب مقامات آمریکایی را در دستور کار خود قرار دهند.

بر اساس این گزارش فوریت طرح تحریم و تعقیب ۲۶ مقام آمریکایی که مخالفی در مجلس نداشت، با رأ‌ی بالای نمایندگان به تصویب رسید.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر