1

توقیف خودرو حامل داروی قاچاق در نیشابور

  • کد خبر : 67283
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۶

توقیف خودرو حامل داروی قاچاق در نیشابور، نقش دانشجویان در تولید امنیت کلیدی است و … از عناوین اخبار نیشابور است.

 فرمانده انتظامی نیشابور گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان در بازرسی از یک دستگاه کامیونت در محور تهران به مشهد، بیش از ۱۰۶ هزار قلم داروی قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ محمد‌حسن امیری اظهار کرد: تیم‌های اطلاعات و عملیات پلیس آگاهی شهرستان در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر قاچاق دارو از تهران به مشهد با یک دستگاه کامیونت، تحقیقات گسترده‌‌ای را با ایجاد ایست و بازرسی در محور تهران به مشهد آغاز کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با دریافت این خبر به محور مواصلاتی اعلام شده، اعزام شدند و با کنترل نامحسوس محور، خودرو کامیونت را شناسایی و به‌طور کاملا پوششی تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ امیری گفت: ماموران، خودرو را با علائم هشدار‌دهنده متوقف و در بازرسی از خودرو بیش از ۱۰۶ هزار قلم انواع داروهای قاچاق به ارزش ۷۲۵ میلیون ریال را کشف کردند.

وی تصریح کرد: همچنین ماموران آگاهی این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری در یک اقدام دیگر بیش از هزار قلم انواع وسایل و قطعات دریافت از ماهوراه را از یک دستگاه  خودرو کامیون کشف کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور اظهار کرد: در این رابطه خودروهای حامل داروی قاچاق توقیف و متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

نقش دانشجویان در تولید امنیت کلیدی است

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: نقش دانشجویان در تولید امنیت بسیار کلیدی است.

سرهنگ محمد‌حسن امیری در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان اظهار کرد: پلیس جامعه در نظام مقدس اسلامی در کنار مردم و به‌ویژه دانشجویان است.

فرمانده انتظامی نیشابور بیان کرد: دانشجو باید سهم خود را در تولید امنیت بشناسد و از نظر پلیس نقش دانشجویان در تولید امنیت بسیار کلیدی و حساس است.

سرهنگ امیری اظهار کرد: دانشجو همواره نماد دانش، فرهیختگی و تکاپو بوده است.

وی گفت: دانشجویان روزگاری سنگرهای هشت سال دفاع مقدس را لبریز وجود خویش ساختند و روزگاری دیگر شور و شعور خویش را بر ذهن تاریخ پاشیدند.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: دانشجویان سربازان جبهه فرهنگی هستند و نقش مؤثر و سازنده‌ای در تامین امنیت فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به عهده دارند.

سرهنگ امیری ارتقای آگاهی‌های عمومی و دانستنی‌های انتظامی دانشجویان را در امر پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم دانست.

وی آمادگی لازم پلیس را برای برگزاری جلسات پی‌ در ‌پی کارشناسی و گفتگو با دانشجویان در حوزه تولید و تحکیم امنیت عمومی را عنوان و ضمن استقبال از این موضوع تشکیل جلسات مستمر با رابطان فرهنگی دانشگاه و معاونت اجتماعی را امری ضروری عنوان کرد.

دسترسی به مواد مخدر بسیار آسان است

مسئول ترک اعتیاد خراسان رضوی گفت: متاسفانه دسترسی به مواد مخدر در کشور ما بسیار آسان است.

‌علی سلامت در همایش بهداشت روان در محل حسینیه شهدای تیپ زرهی ۲۱ امام‌رضا(ع)، اظهار کرد: خانواده‌ها باید نسبت به مراقبت از جوانان و فرزندان خود و رفت و آمدهای فرزندانشان حساس باشند.

مسئول ترک اعتیاد خراسان رضوی با اشاره به خطرات مواد مخدر صنعتی، بیان کرد: این مواد اثرات بسیار بدی روی روان انسان می‌گذارد و به‌علت ارزان بودن بسیاری از جوانان به مصرف آنها روی آورده‌اند.

سلامت گفت: مواد مخدر زنگ خطری است که بسیاری از جوامع انسانی از جمله جامعه ما را تهدید می‌کند.

مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=67283

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر