2

زیر گوش مسئولین: مراسم هولناک هالووین در تهران+ تصاویر

  • کد خبر : 6881
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۷

در غفلت مسئولین فرهنگی کشور بعضا اتفاقاتی در سطح کشور می افتد که زبان از گفتن آن قاصر است و این سوال در پس ذهن نقش می بندد که چرا وضعیت جامعه به این سمت و سو کشیده شده است. تصاویری که در زیر می بینید گوشه ای از انحطاط فرهنگی حاکم بر جامعه است […]

در غفلت مسئولین فرهنگی کشور بعضا اتفاقاتی در سطح کشور می افتد که زبان از گفتن آن قاصر است و این سوال در پس ذهن نقش می بندد که چرا وضعیت جامعه به این سمت و سو کشیده شده است. تصاویری که در زیر می بینید گوشه ای از انحطاط فرهنگی حاکم بر جامعه است که با تقلید کورکورانه از غرب و حرکت درمسیر فنا جامعه را به سمتی سوق می دهد که چیزی جز تباهی و نابودی برایش متصور نیست.

نکته جالب توجه این است که این اتفاقات در زیر  گوش مسئولین طرفدارسایه تساهل و تسامح رخ می دهد. تصاویر زیر مربوط به جشنی موسوم به هالووین است که در تهران خیابان فرشته برگزار شده است و در آن جمعی جوان منحرف که در سایه سیاستهای غلط مسئولین فرهنگی کشور رشد کرده اند به تاسی از برگزار کنندگان غربی این جشن انواع و اقسام فسق و فجور را در این محفل شیطانی انجام دادند .

ندای انقلاب پیشاپیش از مخاطبین انقلابی خود از انتشار چنین تصاویری پوزش می طلبد.این تصاویر گوشه از دهها تصویر این محفل شیطانی است که انتخاب شده است ، قبح شکنی برخی از تصاویر آنقدر زیاد بود که به ناچار منتشر نگردید.

 




لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6881

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر