2

مدیر تیم آمادگی اضطراری رایانه‌ای آمریکا از سمت خود استعفا کرد.

  • کد خبر : 7055
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۰

خبرگزاری فرانسه، “رندی ویکرز ” به عنوان مدیر تیم آمادگی اضطراری رایانه‌ای آمریکا که بازوی عملیاتی بخش امنیت سایبری ملی وزارت کشور آمریکا است، روز گذشته از سمت خود استعفا کرد. تیم آمادگی اضطراری رایانه‌ای آمریکا مستقر در واشنگتن مسئولیت دفاع از شبکه‌های رایانه‌ای دولت آمریکا و همکاری با بخش‌ خصوصی و دولت و مقامات […]

خبرگزاری فرانسه، “رندی ویکرز ” به عنوان مدیر تیم آمادگی اضطراری رایانه‌ای آمریکا که بازوی عملیاتی بخش امنیت سایبری ملی وزارت کشور آمریکا است، روز گذشته از سمت خود استعفا کرد.

تیم آمادگی اضطراری رایانه‌ای آمریکا مستقر در واشنگتن مسئولیت دفاع از شبکه‌های رایانه‌ای دولت آمریکا و همکاری با بخش‌ خصوصی و دولت و مقامات محلی در زمینه امنیت سایبری را بر عهده دارد.

استعفای ویکرز در قالب ایمیلی از “بابی استمپ‌فلی ” معاون دستیار وزیر امنیت سایبری و ارتباطات وزارت امنیت داخلی آمریکا به کارکنان اعلام شد.

استمپ‌فلی اعلام کرد: استعفای ویکرز روز جمعه حاضر شد و تا زمانیکه یک مدیر جدید تعیین شود، “لی راک ” معاون مدیر تیم آمادگی اضطراری رایانه‌ای آمریکا جایگزین او خواهد شد.

استمپ‌فلی گفت: لی بیش از یک سال معاون ویکرز بوده است و ما مطمئن هستیم که سازمان ما به عملکرد قوی خود تحت مدیریت لی ادامه خواهد داد و ما برای ویکرز آرزوی موفقیت در اقدامات آتی را داریم.

ویکرز از ارائه توضیحات درباره علت کناره‌گیری خود امتناع کرد و گفت: وزارت امنیت داخلی آمریکا درباره موضوعات کارمندان بحث نمی‌کند.

این در حالیست که مجله هفتگی “اینفورمیشن ویک ” که اول از همه خبر استعفای ویکرز را اعلام کرد، خاطر نشان کرده است که استعفای ویکرز متعاقب زنجیره‌ای از حملات سایبری گروه‌های هکری مانند “انانیمس ” و “لولز سکیوریتی ” به شبکه‌های دولتی آمریکا اعلام می‌شود.

خبر استعفای ویکرز در شرایطی منتشر می‌شود که “ویلیام لین ” معاون وزیر دفاع آمریکا اوایل ماه جاری میلادی اعلام کرد: یک سرویس اطلاعات و جاسوسی خارجی در ماه مارس سال جاری در یکی از بزرگتری حملات سایبری به شرکت تامین‌کننده وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، ۲۴ هزار فایل کامپیوتری یکی از پیمانکاران دفاعی آمریکا را به سرقت برده است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر