2

اقدام مسلحانه این پدر و مادر!+تصویر

  • کد خبر : 73554
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ - ۹:۵۵

یک زن و شوهر در اقدامی مسلحانه به خانه مادربزرگ بچه‌‌ها یورش بردند و پسران ۲ و ۴ ساله خود را ربودند!

یک زوج آمریکایی که با حکم دادگاه از سرپرستی دو فرزند پسر خود محروم شده بودند، در یک اقدام مسلحانه به خانه مادربزرگ بچه‌‌ها در فلوریدا یورش بردند و با خشونتی هولناک دو فرزند خود را ربودند.
به گزارش پلیس این زوج ۳۵ ساله که مسلح و خطرناک خوانده شده‌اند چند روز قبل در شرایطی که مادربزرگ بچه‌‌ها در خانه با دو نوه‌اش تنها بود به خانه حمله کردند و در جریان یک آدم‌ربایی عجیب، با بستن دست و پای پیرزن دو پسر ۲ و ۴ ساله خود را با خود بردند. پلیس فلوریدا با انتشار عکس و تصویر این زن و شوهر شرور و دو کودک ربوده شده عملیات پلیسی گسترده‌ای را آغاز کردند.
این دو کودک خردسال چند ماه قبل به دلیل خشونت خانوادگی، با شکایت پدربزرگ و مادربزرگشان از والدین پرخاشگر خود جدا شدند و تا تعیین حکم دادگاه هر دو را به نوانخانه سپردند. در شرایطی که خانواده مادری این کودکان تلاش فراوانی برای گرفتن سرپرستی بچه‌‌ها می‌کرد، بالاخره چند روز قبل این حکم صادر شد و دو کودک خردسال به خانه مادربزرگشان رفتند تا این که والدین بچهها بطور مسلحانه اقدام به ربودن بچه‌‌ها کردند.
با شکایت پدربزرگ و مادربزرگ بچه‌‌ها، پلیس فلوریدا با خطرناک خواندن این زن و شوهر از مردم خواسته به محض اطلاع از سرنوشت این دو کودک خردسال با پلیس تماس بگیرند. این فراخوان در شرایطی اعلام شده که همسایگان سابق این خانواده در لوییزیانا این زوج را بسیار آرام و بی‌حاشیه خوانده بودند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=73554

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]