2

پای ایران و حزب الله، به بمبگذاری بوستون باز شد

  • کد خبر : 76182
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳

مجله آمریکایی وی ان دی، با اشاره به معرفی دو چچنی از سوی مقامات آمریکایی به عنوان عاملان انفجار بوستون، مدعی شد این دو نفر با ایران و حزب الله لبنان در ارتباط بوده اند.

 

سایت مجله وی ان دی (WND)  در خبری مدعی شد: «بمبگذاران شهر بوستون از ایران پیروی می کنند. دو برادر متهم به بمبگذاری در بوستون از بزرگترین فعالان فضای مجازی در حمایت از تفکرات سیاسی اجتماعی ایران به شمار می روند و بر اساس اطلاعاتی که از مقامات سازمان امنیت آمریکا به دست آمده، گروه ترویستی حزب الله و سپاه قدس در اعمال تروریستی روز دوشنبه نقش حکومت در سایه را بازی می کرده اند.»
این سایت، در ادامه ادعاهایش افزود: «براساس منابع وی ان دی برادران چچنی با بخش عملیاتی حزب الله در ارتباط بوده اند و در مناطق مرکزی جنوب آسیا برنامه های تروریستی خود را تنظیم می کرده اند، به صورتی که هیچ ارتباطی نیز با ایران نداشته باشند. بر اساس هشداری که مجله وی ان دی در خصوص برنامه ریزی سپاه قدس برای انجام عملیات های تروریستی در سال ۲۰۱۳ داده بود این اتفاق روی داده است آن هم  به دلیل ادامه روند تحریم های فلج کننده ضد جمهوری اسلامی ایران.»

 

پیش از این نیز آمریکایی ها اتهامی همچون تلاش ایران برای ترور سفیر عربستان در این کشور را علیه کشورمان مطرح کردند که البته آنقدر مضحک بود که بسیاری از رسانه هیا جهان به تمسخر این ادعا پرداختند.

 

در حالی مجله Wnd چنین اتهاماتی را متوجه ایران و حزب الله کرده است، که چندی پیش در راستای زیر سوال بردن فعالیت های هسته ای ایران، مدعی شد ایران سایت جدید به نام  قدس را در نزدیکی سایت فردو تاسیس کرده است؛ ادعایی که هیچگاه ثابت نشد

جام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=76182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر