2

هشدار قلعه‌نویی به مدافع تیمش

  • کد خبر : 76456
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۹

سرمربی استقلال از مدافع تیمش قول گرفت که دیگر شاهد حاشیه‌های او نباشد؛ اما مشکلات مالی آبی‌ها طاقت این بازیکن را خیلی زود طاق کرد.

حنیف عمران‌زاده مدافع استقلال که در اواخر سال گذشته به دلیل تمرد از دستور امیر قلعه نویی سرمربی آبی ها از استقلال اخراج شده بود، در اوایل سال جدید با پادرمیانی برخی از رفقای نزدیک قلعه نویی و بعضی از بازیکنان نظیر جباری و منتظری به تمرینات بازگشت.
سرمربی استقلال در بازگشت دوباره حنیف از او قول گرفت تا دیگر دور و بر حاشیه نگردد و عمران‌زاده در طول هفته های اخیر بسیار کوشید تا دیگر حاشیه ساز نشود و جواب اعتماد امیر را بدهد، اما سرانجام مشکلات مالی آبی ها طاقت او را طاق کرد.
برگشت خوردن چکی که باشگاه به عنوان بخشی از مبلغ قرارداد عمران‌زاده به او پرداخت کرده و مدافع استقلال نیز آن را خرج کرده بود اما در اوسط هفته گذشته آقای طلبکار به او اطلاع داد که این چک موجودی نداشته و برگشت خورده است.
همین سبب شد تا حنیف با ناراحتی در تمرینات حاضر شده و با صدای بلند نسبت به این موضع اعتراض کند. مجید صالح کمک مربی استقلال کوشید او را آرام کند اما واکنش امیر به فریادهای حنیف بسیار کنایه آمیز بود. او به مدافع جنجالی تیمش گفت: «قرارمون به همین زودی یادت رفت؟ چک همه برگشت خورده اما هیچکس مثل تو داد و بیداد نمی کند. تو آخرش هم درست نمیشی!»
برنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=76456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر