2

قیمت مسکن مهر تهران دیگر افزایش نمی یابد

  • کد خبر : 76753
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷

قائم ‌مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: پس از افزایش قیمت مسکن مهر به ازای هر مترمربع تا حداکثر ۴۰ هزار تومان در پارسال، دیگر افزایش قیمتی نداریم.

فریبرز واحدی در مصاحبه با رادیو اقتصاد تاکید کرد: این افزایش قیمت به دلیل افزایش هزینه مصالح ساختمانی اجتناب ناپذیر بود و پیمانکاران هم خواهان افزایش قیمت ها بودند تا کارها به سرعت اجرا شود.

وی در باره طرح مسکن ویژه تهران هم گفت: این طرح ویژه متوقف نمی‌شود و واگذاری مسکن آن از شهریور به صورت محله‌ای خواهد بود و ممکن است در اواخر خرداد هم واگذار کنیم.
مدیر کل راه وشهرسازی استان تهران گفت: مزیت اصلی مسکن ویژه تهران این است که مجتمع های آپارتمانی با واحدهای کمتر و در طبقات محدود ساخته می شوند.
آقای واحدی مزیت دیگر مسکن ویژه تهران را تقسیط ۷۰% قیمت زمین در موعد تحویل مسکن اعلام کرد و گفت: مبنای قیمت گذاری زمین هم سال ۱۳۹۱ است که در مقایسه با سال آینده حتما مناسب خواهد بود.
وی افزود: واحد های مسکن ویژه در پنج طبقه ساخته می شود و مشاعات آن هم زیاد است.
مدیر کل راه وشهرسازی استان تهران تاکید کرد: کسانی که وضع مالی مناسبی دارند می توانند از خدمات مسکن ویژه استفاده کنند و افرادی که وضع مالی متناسب با این طرح را ندارند می توانند از طرح های مسکن مهر شهرهای جدید و همچنین مسکن ویژه شهر پردیس استفاده کنند .
واحدی گفت: در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر حدود ۲۰ هزار واحد مسکن مهر آماده واگذاری است و ۱۵هزار واحد مسکن در پردیس و ۳۰ تا ۴۰ هزار واحد مسکن تا خرداد در پرند واگذار می شود.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=76753

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر