1

شرایط انصراف متقاضیان از مسکن ویژه تهرانسر

  • کد خبر : 108549
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد: در صورت عقد پیش‌قرارداد مسکن ویژه تهرانسر دیگر امکان انصراف از ثبت‌نام نیست.

فریبرز واحدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در صورت انصراف متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر کل پرداختی همراه کارکرد واریزی برگردانده می‌شود.

به گفته وی در صورتی که متقاضیان انصراف دهند، متقاضیان واجد شرایط در فهرست انتظار جایگزین می‌شوند.

وی زمان تحویل واحدهای مسکن ویژه تهرانسر را ۱۵ ماه پس از انعقاد قرارداد اعلام کرد.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران درباره تحویل واحدهای مسکن ویژه تهرانسر که قرار بود از نیمه دوم امسال آغاز شود، گفت: بر اساس ساخت واحدهای مسکونی ویژه، قرار شد ۱۵ ماه پس از اولین قرارداد متقاضیان واحدها تحویل داده شوند و در صورت دیرکرد در تحویل، اداره راه و شهرسازی استان تهران باید جریمه دیرکرد بپردازد.

وی درباره آن دسته از متقاضیانی که خواهان انصراف از ادامه مراحل خرید مسکن ویژه تهرانسر هستند، اظهار کرد: پیش خریدارانی که هنوز پیش‌قرارداد خود را منعقد نکرده‌اند می‌توانند از ادامه خرید انصراف دهند.

واحدی تاکید کرد: پیش‌خریداران می‌توانند از ادامه مراحل خرید خود انصراف دهند و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مبلغ واریزی را به همراه کارکرد پول آنها برمی‌گرداند.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان تهران افزود: پیش‌خریداران دقت کنند در صورت انعقاد پیش‌قرارداد، دیگر امکان انصراف نیست و امضای قرارداد به منزله قبول کلیه تعهدات است.

وی درباره زمان ساخت واحدهای مسکن ویژه تهرانسر گفت: هنوز روند ساخت و ساز مورد رضایت نیست که امیدوارم با تغییر تعدادی از پیمانکاران، ساخت و ساز تا یک ماه آینده سرعت بگیرد.

آخرین مهلت قانونی برای امضای پیش‌قرارداد عرصه و اعیان مسکن ویژه تهرانسر ۲۰ آذر اعلام شده و متقاضیانی که تا این تاریخ پیش‌قرارداد امضا نکنند از سامانه حذف و مبالغ واریزی‌شان مسترد خواهد شد.

طبق اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان تهران تاکنون ٢٢١۵ نفر پیش‌قرارداد مسکن ویژه تهرانسر را امضا کرده‌اند و متقاضیانی که تاکنون موفق به امضای پیش‌قرارداد نشده‌اند می‌توانند تا ٢٠ آذر جاری به اداره راه و شهرسازی استان تهران مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=108549

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر