1

سفرهای استانی برای ادای دین رئیس جمهور به مردم است

  • کد خبر : 77420
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۷

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: اگر چه سفرهای استانی کاستی‌هایی دارد، اما دولت‌های نهم و دهم با ابتکار رئیس جمهور برای ادای دین به مردم این سفرها را تدارک دیدند.

نسرین سلطانخواه امروز در شورای اداری شهرستان نجف آباد با اشاره به اینکه آغاز سفرهای استانی هیئت دولت مورد انتقاد است، اظهار کرد: با آغاز دوره سفرهای استانی ریاست جمهوری همیشه انتقادهایی وارد می‌شود و برخی معتقد بودند که از آن جایی که بودجه در مجلس تصویب و مصوبات آن تعیین می‌شود، سفرهای استانی رییس جمهوری به مناطق مختلف کشور ضرورت ندارد.

وی تصریح کرد: شاکله سفرهای استانی عمل به قوانین و اجرای صحیح و عادلانه آن است، سفرهای استانی این حسن را دارد که تمام روستاها و استان‌ها به صورت یکسان دیده شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با اعلام این مطلب که دومین ثمره سفرهای استانی رییس جمهوری تصمیم‌گیری بر اساس مشاهدات عینی مسئولان است که منطقی‌تر انجام می‌شود دانست، گفت: سومین ثمره سفرهای استانی رئیس جمهوری قرار گرفتن مصوبات سفر در معرض دید مردم است که این امر باعث می‌شود تا مسئولان پاسخگو باشند.

وی گفت: اگر چه سفرهای استانی کاستی‌هایی دارد، اما دولت‌های نهم و دهم با ابتکار رییس جمهوری برای ادای دین به مردم این سفرها را تدارک دیدند.

سلطانخواه با اشاره به ظرفیت‌های اصفهان در دوره‌های تاریخی گذشته بیان کرد: اصفهان به مدت ۴۰۰ سال در تاریخ ایران پایتخت کشور بوده است، این موضوع سبب شد تا در گذشته تمامی افراد خلاق، مستعد و باهوش به این استان سفر کنند و تمامی فکرها در این استان متمرکز شده است.

وی با تاکید بر این مطلب که جوانان ایران در عرصه علم و فناوری سبب رشد این مرز و بوم شده‌اند، گفت: مردم نجف‌آباد پس از جنگ نیز مرد عمل هستند و اکنون آنها در زمینه علمی و فناوری برای پیشرفت ایران تلاش می‌کنند.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=77420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر