3

اعمال روش های جدید شکنجه علیه زندانیان فلسطینی از سوی اسرائیل

  • کد خبر : 7778
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۴

اقدام جدید اسرائیل برای شکنجه فلسطینیان اعمال روش های جدید شکنجه علیه زندانیان فلسطینی از سوی اسرائیل رژیم اسرائیل برای شکنجه زندانیان فلسطینی محبوس در زندان‌های این رژیم، به روش‌های جدیدی رو آورده است. به گزارش خبرنگار پرس تی وی، در میان روش‌های جدید به‎کار گرفته شده از سوی رژیم اسرائیل، می‌توان به جلوگیری از […]

اقدام جدید اسرائیل برای شکنجه فلسطینیان

اعمال روش های جدید شکنجه علیه زندانیان فلسطینی از سوی اسرائیل
رژیم اسرائیل برای شکنجه زندانیان فلسطینی محبوس در زندان‌های این رژیم، به روش‌های جدیدی رو آورده است.

به گزارش خبرنگار پرس تی وی، در میان روش‌های جدید به‎کار گرفته شده از سوی رژیم اسرائیل، می‌توان به جلوگیری از دسترسی زندانیان به کتاب‌های دانشگاهی، سرو غذا در زمان نامناسب در ماه رمضان و اجازه ندادن برای برگزاری عبادت‌جمعی به زندانیان اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، حدود ۶ هزار فلسطینی در زندان‌های رژیم اسرائیل زندانی هستند. این زندانیان بر اساس قوانین و قطعنامه‌های بین‎المللی زندانی جنگی محسوب می‌شوند و بدین ترتیب اعمال شکنجه‌های جدید علیه آن‎ها بر اساس همین قوانین غیرقانونی است.

به عقیده بسیاری از تحلیل‎گران، برخورد سخت رژیم اسرائیل در قبال زندانیان فلسطینی، ناشی از شکست این رژیم در رسیدن به هرگونه پیشرفت در پیمان مبادله زندانیان با حماس است.

تحلیل‎گران بر این باورند که اسرائیلی‌ها خشم خود را روی زندانیان فلسطینی و خانواده‌های آنان خالی می‌کنند تا بدین تریب یک مسئله سیاسی را نشان دهند.

بسیاری از ناظران بر این باورند که اعمال شکنجه‌های جدید علیه زندانیان فلسطینی به دلایل متعددی انجام می‌گیرد که مهم‌ترین آن‎ها این است که اسرائیل قصد دارد با این اقدامات اراده فلسطینی‌هایی را که در مقابل اشغال‎گری ایستادگی کرده و زندانی شده‌اند، درهم بشکند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]