2

استانداری که راننده لودر شد!

  • کد خبر : 79582
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۲

استاندار بوشهر در ادامه کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده دشتی سوار بر لودر شد و در بازگشایی مسیرهای مناطق سیل زده مشارکت کرد.

 
جاری شدن سیل و آبگرفتگی معابر و همچنین وقوع زلزله ۵ ریشتری در شهرستان دشتی باعث شد تا استاندار بوشهر و برخی از مسئولان استان بوشهر مراسم شب گذشته تجلیل از زنان در استانداری بوشهر را ترک کرد و با سرعت راهی مناطق زلزله‌زده شوند.
عملیات کمک‌رسانی و به‌ویژه بازگشایی مسیرهای مسدود شده بر اثر سیل شب گذشته امروز نیز ادامه داشت و تعداد زیادی از مسئولان استان بوشهر در این برنامه‌ها حضور داشتند و استاندار بوشهر نیز برای تسریع در کارها بر لودر سوار شد و همراه با راننده لودر در عملیات بازگشایی مسیرها مشارکت کرد.
فریدون حسنوند استاندار بوشهر با اعلام پایان عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی مناطق سیل زده شنبه و تسوج شهرستان دشتی، اظهار داشت: با تلاش امداد گران هلال احمر و راهداری این مسیرها بازگشایی و تردد در این محورها جریان یافت.
وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر از شب گذشته تا کنون، افزود: حضور به موقع مسئولان و امدادگران باعث شد تا تلفاتی در این زمینه نداشته باشیم.
لازم به ذکر است بارندگی‌های شب گذشته در شهرستان دشتی باعث آبگرفتی برخی از معابر و همچنین جاری شدن روان‌آبها در این مناطق شد که خوشبختانه تلفاتی در پی نداشته و به غیر از محور شنبه به روستای درویشی همه معابر باز است.
مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=79582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر