2

زورگیران هم مدرسه‌ای دستگیر شدند!

  • کد خبر : 79674
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳

رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان گفت: چهار زور گیر هم مدرسه ای که با خودروی پراید در شهر اقدام به زور گیری می کردند شناسایی و دستگیر شدند.

 

سرهنگ امیر حسین رضایی گفت: در پی چندین فقره زور گیری از هموطنان پلیس تهران جهت شناسایی و دستگیری متهم و یا متهمان اقدامات خود را آغاز کرد.
رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان  ادامه داد: در این راستا ماموران اطلاعات و تخصصی این کلانتری با گفتگو با مال باختگان متوجه شدند که چهار نوجوان با یک دستگاه خودروی پراید در مناطق خلوت شهر اقدام به زورگیری از هموطنان می کنند.
این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت: به دنبال این موضو ع ماموران به طور نامحسوس در نقاط جرم خیز و خلوت اقدام به گشت زنی هدف مند کرده و توانستند چهار نوجوان را در حوالی بزرگراه جناح با مشخصات ظاهری اخذ شده مشاهده کنند.
وی افزود: متهمان پس از آگاهی از حضور پلیس بلافاصله برسرعت  خود افزوده و اقدام به فرار کردند که در نهایت پس از چند دقیقه تعقیب و گریز متوقف و دستگیر شدند.
سرهنگ امیر حسین رضایی ابراز داشت: در بازرسی به عمل آمده از متهمان چهار قبضه قمه و پس از بررسی از خودرو ۳ کوله پشتی حاوی اموال مسروقه کشف وضبط گردید.
رئیس کلانتری ۱۱۸ ستار خان خاطر نشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری توسط مال باختگان شناسایی شدند و همچنین   در بررسی بیشتر از متهمان مشخص گردید که با یکدیگر همکلاسی بوده  و در یک مدرسه دبیرستان درس می خوانند.
لازم به ذکر است که پرونده برای بررسی بیشتر  دراختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

باشگاه

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=79674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر