3

مرگ دو جوان در میان شعله‌ های آتش پراید

  • کد خبر : 119616
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰

فرمانده انتظامی تربت‌جام گفت: در پی تصادف یک دستگاه خودروی پراید با کامیون در محور تربت‌جام ـ فریمان خراسان رضوی خواهر و برادری جوان میان شعله‌های آتش جان باختند.

پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی تربت‌جام گفت: در پی تصادف یک دستگاه خودروی پراید با کامیون در محور تربت‌جام ـ فریمان خراسان رضوی خواهر و برادری جوان میان شعله‌های آتش جان باختند.

علی اصغر مختاری اظهار کرد: ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه شب گذشته و در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در کیلومتر ۱۰ محور تربت‌جام ـ فریمان بلافاصله عوامل گشت انتظامی کلانتری ۱۲ شهید بهشتی این فرماندهی به همراه نیروهای امدادی در محل حضور یافته و مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی پراید با سه نفر سرنشین که از روستای خیرآباد بالاجام به سمت تربت‌جام در حال حرکت بوده در حین سبقت از یک دستگاه خودروی کامیون ۱۰ چرخ از پهلو با آن برخورد کرده و دچار آتش‌سوزی می‌شود.

وی افزود: بر اثر این حادثه دلخراش راننده خودرو، زنی به نام لیلی ۳۵ ساله و برادرش حسین ۴۴ ساله در میان شعله‌های آتش سوختند و دیگر سرنشین‌ خودرو به نام اسماعیل ۳۵ ساله که همسر راننده بود نیز به شدت مجروح که به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی تربت‌جام با اشاره به ادامه تحقیقات در این خصوص خاطرنشان کرد: با همکاری عوامل آتش‌نشانی، آتش مهار و اجساد برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=119616

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر