3

شایعه کردند معتاد شده‌ام !+تصویر

  • کد خبر : 80073
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۲

در زمان اجرای «سین مثل سریال» که برنامه گسترده و بزرگی بود، ۴، ۳ کیلو‌گرم از وزن بدنم کم شد و این کاهش وزن تبعات منفی‌ای مثل رواج شایعه‌‌هایی در مورد معتاد شدنم داشت.

محمد سلوکی مجری جوان و خوش‌صبحتی است که توانسته خود را در سطح مجریان طراز اول تلویزیون مطرح کند. او که دغدغه بازیگری هم دارد و چند تجربه خوب در تئاتر و سینما مثل «علی سنتوری» ساخته داریوش مهرجویی و نمایش «قاتل کارلسون هسه» به کارگردانی مسعود رایگان داشته است، نوروز ۱۳۹۲ اجرای برنامه «سین مثل سریال» را که از شبکه اول سیما پخش شد، برعهده داشت. هفته نامه سلامت با او درباره مجری‌گری، ویژگی‌های یک مجری خوب، ورزش، تغذیه و سلامت گفت‌وگو کرده‌ است که بخش‌های برگزیده را در ادامه می‌خوانید:

 

لاغر شدم گفتند معتاد شده!
با توجه به ساعت پخش برنامه‌ای که قرار است اجرا کنم، ساعت خوابیدن و غذا خوردنم را تغییر می‌دهم. در زمان اجرای «سین مثل سریال» که برنامه گسترده و بزرگی بود، ۴، ۳ کیلو‌گرم از وزن بدنم کم شد و این کاهش وزن تبعات منفی‌ای مثل رواج شایعه‌‌هایی در مورد معتاد شدنم داشت. در کار مجری‌گری این نوسان‌ها وجود دارد که چندان تاثیر مثبتی روی بدن نخواهد داشت.

 

مجری، مهمان میلیون‌ها نفر از افراد جامعه است
دیگر،‌خیلی‌ها به اشتباه فکر می‌کنند مجری‌ای که خیلی آراسته به نظر می‌رسد، اهل تظاهر و پز دادن است. در حالی که این توجه به ظاهر فقط برای بالا بردن اعتماد به‌نفس است. مجری، مهمان میلیون‌ها نفر از افراد جامعه است و اینکه کفشش واکس نخورده باشد و مدل مویش نامناسب، اصلا درست نیست. در کتابی از شهید مطهری نقل شده است در زمان امام صادق (ع) آدم‌هایی وجود داشته‌اند که به ظاهر و پوشش مردم نگاه خشک و افراط‌گرایانه داشته‌اند و حتی به نوه حضرت رسول (ص) خرده می‌گرفتند که چرا اینقدر خوب لباس می‌پوشید و همیشه معطر و آراسته به نظر می‌رسید.

 

 

مارک‌باز نیستم
مارک‌باز نیستم. لباسی تهیه می‌کنم که مناسب اندامم باشد. برخلاف تصور، من لباس‌های زیادی ندارم اما وقتی برای خرید لباس به مغازه می‌روم، اگر قرار باشد یک یا دو شلوار بخرم، به رنگ و مدل و اینکه و می‌توانم آنها را با چه لباس‌هایی که دارم بپوشم، فکر می‌کنم. هرگز بی‌گدار به آب نمی‌زنم و لباسی نمی‌خرم که با هیچ یک از لباس‌های دیگرم هماهنگ نباشد و مجبور شوم آن را کنج کمد بیندازم. من مثل همه مردم چند دست لباس عادی دارم و چند لباس میهمانی و مجلسی. به لباس خریدن به دیده ماست خریدن نگاه نمی‌کنم.

منبع: شبکه ایران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=80073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر