2

بازار داغ خداحافظی فوتبال / امیر قلعه نویی و مجیدی جدا می شوند!

  • کد خبر : 80154
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۶:۲۱

روز یکشنبه فوتبال ایران شرایط عجیبی را تجربه کرد.از یک سو استقلال و سپاهان قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شدند و تکلیف قهرمانی در دو جام مشخص شد و از سوی دیگر خداحافظی مهدوی کیا یک بار دیگر حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آورد و منتقدان، تیغ تیز انتقادها را به سمت گل محمدی نشانه گرفتند.البته این همه ماجرا نبود و علی کریمی هم در یک تصمیم ناگهانی ترجیح داد از فوتبال خداحافظی کند.

ازطرفی بعد از قهرمانی سپاهان و استقلال خبر می‌رسد مدیر عامل باشگاه سپاهان هم از سمت خودکناره گیری کرده و امیر قلعه نویی و مجیدی هم در صدد رفتن از باشگاه استقلال هستند.اگرچه از روزگذشته انتقادهای زیادی نسبت به عملکرد یحیی گل محمدی
مطرح شد و خیلی‌ها خواستار استعفای این مربی شدند، اما یحیی با صراحت اعلام کرد: استعفایی در کار نیست وروی نیمکت سرخ‌ها باقی می‌ماند.
مهدی مهدوی کیا که روز یکشنبه خداحافظی تلخی را برگزار کرد، می‌گوید بدترین حالت ممکن برای پرسپولیس و او رقم خورد. کاپیتان سابق در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازی برابر سپاهان، گفت: متاسفم که بدترین حالت ممکن برای من و پرسپولیس رقم خورد. به خاطر هواداران دوست داشتم پرسپولیس با دادن جام قهرمانی به آنها فصل را به پایان می‌رساند که این اتفاق نیفتاد.
وی در پاسخ به این سوال که بسیاری معتقدند مراسم خداحافظی شما از فوتبال زیبنده نامتان نبود، گفت: واقعا حرفی برای گفتن ندارم. اما این را می‌توانم بگویم که اگر غیر از این اتفاق می‌افتاد باید تعجب می‌کردیم. به هر حال وداع تلخی بود.
مهدوی‌کیا درباره خداحافظی علی کریمی از فوتبال گفت: بعد از بازی وقت نشد با علی صحبت کنم و من هم به طور ناگهانی متوجه تصمیم او شدم. کاپیتان سابق تیم ملی در پایان گفت: تشکر ویژه‌ای از علیرضا منصوریان می‌کنم که به عنوان نماینده استقلال در رختکن هدیه‌ای برای من آورد. حرف دیگری باقی نمانده به غیر از تشکر از مردم و خداحافظ!
گریه‌های تلخ علی کریمی
مهم‌تر از وداع غمناک مهدوی کیا خبر ناگهانی خداحافظی علی کریمی ستاره محبوب پرسپولیس بود. او بعد از بازی در یک اقدام عجیب درجمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: «دوست داشتم آخرین سال فوتبالم با قهرمانی رقم بخورد؛ اما این‌طور نشد. من به سپاهان و کادر فنی‌اش تبریک می‌گویم. این یک بازی فوتبال بود. سپاهان از نظر روحی و روانی نسبت به ما برتری داشت. آنها دو بار عقب بودند و هر دو بار جبران کردند. من از هواداران که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. آنها سال‌های سال من را تحمل کردند؛ ولی من می‌روم و امیدوارم جوان‌هایی بیایند که جای ما را پر کنند.»
بعد از این جملات بغض علی کریمی ترکید و او با گریه گفت: «من و مهدی برای همیشه از فوتبال خداحافظی می‌کنیم تا دایه‌های مهربان‌تر از مادر به پرسپولیس بیایند.»
استعفای رسمی‌ مدیرعامل سپاهان
علیرضا رحیمی، مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، خبر استعفایش از مدیرعاملی باشگاه سپاهان را مطرح کرد و یکی از دلایل اصلی آن را ظلم سازمان لیگ و اعضای هیات رییسه این سازمان در حق باشگاه سپاهان عنوان کرد. در حالی که محمد مسعود سمیعی‌نژاد، مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه اصفهان این صحبت علیرضا رحیمی را دروغ سیزده خواند. صبح دیروز مدیرعامل سپاهان در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر از ارائه استعفای کتبی و رسمی خود به مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه اصفهان خبر داد و گفت همچنان بر تصمیم قبلی خود مبنی بر کناره‌گیری از مدیریت عامل باشگاه سپاهان اصرار دارد.

 


در استقلال چه می‌گذرد؟
از باشگاه استقلال هم حرف و حدیث‌های زیادی شنیده می‌شود؛ اما کناره‌گیری
قلعه نویی و خداحافظی مجیدی مهم‌ترین آنها است. البته مدیرعامل باشگاه قهرمان لیگ برتر خیلی محکم از ماندن امیر قلعه‌نویی حرف می‌زند و البته بحث خداحافظی
فرهاد مجیدی از فوتبال پس از بازی جمعه را هم یک شایعه می‌داند.
علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا فرهاد مجیدی قصد دارد پس از بالا بردن کاپ قهرمانی لیگ از فوتبال خداحافظی کند، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد. مجیدی می‌خواهد فعلا به فوتبالش ادامه دهد. او جام را بالای سر می‌برد؛ اما فصل بعد هم در استقلال حضور دارد و می‌تواند به ما کمک کند.
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره ماندن یا رفتن امیر قلعه‌نویی از استقلال با توجه به اینکه او خودش بعضا صحبت از رفتن از استقلال می‌کند، گفت: امیر قلعه‌نویی فصل آینده قطعا در استقلال می‌ماند.
البته او دوست دارد در مسائل فنی و تاکتیکی تیم همان طور که در حوزه اختیارات خودش هم هست، تصمیم گیرنده اصلی باشد و هواداران هم ضمن احترام به تصمیم‌هایش از تیم حمایت کنند؛ اما متاسفانه تعدادی از هواداران در بعضی از بازی‌های امسال حمایت کمتری داشته‌اند و این باعث ناراحتی قلعه‌نویی شد. قلعه‌نویی و ما خودمان را مدیون هواداران می‌دانیم و انتظار داریم وقتی کار به دست مسوولانی سپرده می‌شود از مجموعه تیم حمایت کنند تا موفق شویم. دیدید که موفق هم شدیم.

گل‌محمدی: از استعفا حرفی نمی‌زنم
یحیی گل‌محمدی درباره انتقادهای زیادی که در ساعات گذشته به او و تصمیم‌هایش در دیدار نهایی جام حذفی وارد شده به ایسنا گفت: اگر امشب (دیشب) در برنامه ۹۰ به من زمان داده شود، درباره بازی با سپاهان و حرف و حدیث‌هایی که پس از این باخت مطرح شد صحبت خواهم کرد.وی در پاسخ به این سوال که آیا صحبت‌هایش در ۹۰ ممکن است درباره استعفا باشد، گفت: درباره استعفا حرفی نمی‌زنم.گل‌محمدی درباره تعویض انصاری‌فرد هم گفت: باید بگویم که انصاری فرد سرماخورده بود و بین دو نیمه به من گفت که با توجه به بیماری که داشتم بدنم ضعیف شده و فکر نمی‌کنم، بتوانم در نیمه دوم بازی کنم. لازم دانستم که درباره این موضوع توضیح دهم. گل‌محمدی همچنین درباره خداحافظی ناگهانی علی کریمی از فوتبال گفت: من هم خبر نداشتم. کریمی بر اساس نظر شخصی‌‌اش چنین تصمیمی گرفته است و علت آن را نمی‌دانم. البته شاید عصبانی بوده و چیزی گفته است، اما همان طوری که گفتم من اطلاعی از این موضوع نداشتم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=80154

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر