3

از پیشنهاد میلیاردی گذشتم

  • کد خبر : 80479
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۷:۴۶

مدافع – هافبک استقلال گفت: «از پیشنهاد میلیاردی گذشتم اما فکر نمی‌کردم به این شکل به من اعتراض کنند.»

هاشم بیک‌زاده درباره قهرمانی زودهنگام استقلال در لیگ برتر و اتفاقاتی که در طول فصل افتاد صحبت‌های زیر را مطرح کرد:
* از قهرمانی استقلال شروع کنیم.
– خدا را شکر نتیجه یک سال زحمت ما به بار نشست و با همه سختی‌ها، نامهربانی‌ها و بی پولی‌ها موفق شدیم قهرمان لیگ شویم.
* منظورت از نامهربانی‌ها چیست؟
– اتفاقاتی که در این فصل برای من رخ داد کمی ناراحتم کرد.
* مهدی رحمتی شب گذشته در برنامه نود از تو حمایت کرد…
– جا دارد از رحمتی تشکر کنم و او بداند ما هم دوستش داریم. خوشحال می‌شوم دوباره مهدی به تیم ملی برگردد چرا که بازگشت وی به تیم ملی هم به سود تیم ملی است و هم به سود فوتبال ایران. رحمتی از جمله مهره‌های خوب فوتبال ایران است و در این فصل خیلی از امتیازات را مدیون وی هستیم. خیلی دوست دارم رحمتی بار دیگر درون دروازه تیم ملی بایستد.
* قهرمانی در اهواز چه حسی داشت؟
– واقعا برد شیرینی بود. اهواز خانه دوم استقلال است و خیلی خوشحالم که با آن جوی که در اهواز بود موفق به کسب قهرمانی شدیم. هواداران زیادی در اهواز به استقبال ما آمده بودند و به نظرم بعد از تهران ما بیشترین هوادار را در اهواز داریم.
* چند قهرمانی لیگ برتر در کارنامه‌ات داری. کدام قهرمانی بیشتر به تو چسبید؟
– قهرمانی این فصل بیشتر چسبید چون خیلی مرا اذیت کرده بودند.
* از اتفاقات رختکن پس از پیروزی مقابل فولاد صحبت کن.
– خیلی خوشحال بودیم و مدام به سر و کله هم می‌زدیم! بیشتر از آن چیزی که فکر کنید شادی و انواع و اقسام خوشحالی‌ها را اجرا کردیم!
* یکی از مسائلی که باشگاه‌های ایران با آن روبرو هستند این است که اغلب اسکلت تیم قهرمان برای فصل آینده حفظ نمی‌شود. مثلا امیر قلعه‌نویی گفته فصل آینده یک مربی بزرگ به استقلال می‌آید. در این خصوص چه نظری داری؟
– حرف شما را تایید می‌کنم. ابتدا باید به فکر بازی الشباب باشیم تا به جمع ۸ تیم پایانی راه یابیم. ضمن اینکه باید بازیکنان را حفظ کنند، بازیکنان جدید بگیرند و از تیم حمایت کنند. قلعه‌نویی نیز باید خودش تصمیم بگیرد اما حق دارد از برخی اتفاقات سکوها ناراحت باشد. خود من وقتی آمدم استقلال از خیلی قراردادها گذشتم، سپاهان را ترک کرده بودم و حتی پیشنهاد میلیاردی داشتم اما فکر نمی‌کردم به این شکل با من رفتار و اعتراض کنند. بدون هیچ دریافتی برای استقلال بازی کردم و حالا ماندم ۶۰ درصد پولی که نگرفتم چه می‌شود.
* پس معتقدی قلعه‌نویی باید بماند؟
استقلال خانه قلعه‌نویی است و می‌توانیم با او به فینال آسیا برسیم. امیدوارم امسال حداقل شرایط طوری باشد که دغدغه فصل گذشته را نداشته باشیم. نمی‌گویم فتح‌الله‌زاده زحمت نکشید ولی وی در استقلال تنها بود و از اینجا و از آنجا پول جمع می‌کرد. مسئولان وزارت ورزش باید کمک کنند چون استقلال تنها نماینده ایران در آسیا است.
* با این صحبت‌ها قصد داری فصل آینده استقلال را ترک کنی؟
– قبلا هم گفتم همه فکرم شده بازی با الشباب امارات ولی بعد از این بازی باید بنشینیم و درباره فصل آینده صحبت کنیم.
* بازی با داماش برای هر ۲ تیم تشریفاتی است. حرف خاصی درباره این بازی وجود دارد؟
– دوست دارم روز جمعه ۱۰۰ هزار هوادار به ورزشگاه بیاید تا جشن قهرمانی را با آنها بگیریم. برگزاری جشن قهرمانی با هواداران خیلی لذتبخش است.
* الشباب امارات ابتدا تیم چهارم جدول گروه خود بود ولی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و به استقلال خورد. بازی راحتی مقابل این تیم دارید؟
– خیر، الشباب، صبای قم را حذف کرد و تیم «موزی» نشان داده است. اصلا نباید فریب این تیم را بخوریم و خودمان را از پیش صعود کننده بدانیم. باید با تمام قدرت به مصاف این تیم برویم تا به جمع ۸ تیم پایانی برسیم.
* به نظرت این استقلال بهترین تیم تاریخ باشگاه است؟
– پیش از این هم از این صحبت‌ها درباره استقلال این فصل انجام داده بودند. واقعا هم همینطور است چون خیلی از بازیکنان سابقه ملی دارند و جزء بازیکنان بزرگ هستند. واقعا یک تیم قوی هستیم و امیدوارم این تیم برای فصل آینده حفظ شود تا به فینال آسیا برسیم.
* اما داشتن بازیکنان خوب نمی‌تواند به یک تیم برای قهرمانی آسیا کمک کند. باشگاه‌های ایرانی از لحاظ امکانات و سخت افزاری قابل مقایسه با تیم‌های ژاپنی و کره‌ای نیستند…
– از تیم‌های عربی هم عقب هستیم چه برسد به تیم‌های ژاپنی و کره‌ای! باید از ریشه تمام مشکلات فوتبال ایران را به قول شما از لحاظ سخت افزاری درست کنیم چون خیلی عقب هستیم. زودتر باید خودمان را به این کشورها برسانیم و این نیازمند یک برنامه مدون و طولانی مدت است.
* و سوال آخر. یکی از بازیکنانی که خیلی تو را اذیت می‌کند حنیف عمران‌زاده است…
– تحمل کردن حنیف برای من سخت است ولی چون هر روز باید او را با آن چهره‌اش ببینیم و مجبور هستم تحمل کنم. جدا از شوخی حنیف جزو بچه‌های دوست داشتنی استقلال است.
تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=80479

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر