3

کفاشیان: تیم های تبانی کننده را به دسته پایین تر می فرستیم

  • کد خبر : 81164
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۵

از کمیته انضباطی و اخلاق خواسته ایم، بحث تبانی را خیلی جدی پیگیری کنند واحتمال سقوط تیم های متخلف به لیگ های پایینی نیز وجود دارد. باید با تبانی به شکلی برخورد کرد که دیگر تیم ها چنین کار هایی را انجام ندهند.

علی کفاشیان پس از مراسم جشن قهرمانی استقلال در جمع خبرنگاران گفت:در خصوص اینکه چرا حمید سجادی و محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در جشن قهرمانی استقلال شرکت نکرده اند بی اطلاع هستم و ما هم دوست داشتیم آنها باشند.

وی درخصوص عدم شرکت قلعه نویی در جشن قهرمان استقلال، اظهار داشت: خودم هم از این مساله تعجب کردم و نمی دانم چرا او در جشن حضور نداشت.

رییس فدراسیون فوتبال کشورمان درخصوص لغو دیدار ایران وعراق در امارات، گفت:به هر حال کشور امارات اعلام کرده که نمی تواند این بازی را برگزار کند و عراقی ها نیز خواستند که ما به کشور آنها برویم که مورد موافقت کی روش سرمربی تیم ملی قرار نگرفت.

وی تصریح کرد: ما از تیم ملی عراق درخواست کرده ایم که برای برگزاری این بازی دوستانه به ایران بیاید که منتظر نظر آنها هستیم.

وی در رابطه با ۱۶تیمی شدن لیگ برتر، اظهار داشت: این مساله برای همین چند روز نیست و از ابتدای فصل مطرح شده است. باید ببینیم که چه چیزی باعث بالا رفتن کیفیت لیگ می شود و همان را اجرا کنیم.

کفاشیان خاطرنشان کرد:تمام تیم هایی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود کردند در پایان فصل سقوط کردند اما در لیگ قطر یا عربستان که با تعداد کمتری برگزار می شود هر چهار نماینده آنها از گروه خود صعود می کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که گفته می شود وزیر ورزش و جوانان با ۱۶ تیمی شدن لیگ مخالف است، گفت: اتفاقا وزیر موافق ۱۶ تیمی شدن است و از ما خواست بازهم بررسی کنیم و هر کدام که به سود فوتبال ایران است را انتخاب کنیم که ما در نهایت بازهم به گزینه ۱۶ تیمی شدن لیگ رسیدیم.

رییس فدراسیون فوتبال کشورمان، خاطرنشان کرد: سال گذشته خیلی از باشگاه ها بودند که مشکل داشتند و به جای اینکه مشکلات خود را برطرف کنند به فکر حفظ تیم شان در لیگ برتر از چنین راه هایی هستند.

وی در خصوص پرونده تبانی، اظهار داشت: از کمیته انضباطی و اخلاق خواسته ایم، بحث تبانی را خیلی جدی پیگیری کنند واحتمال سقوط تیم های متخلف به لیگ های پایینی نیز وجود دارد. باید با تبانی به شکلی برخورد کرد که دیگر تیم ها چنین کار هایی را انجام ندهند.

وی در مورد حضور بازیکنان استقلالی تیم ملی در اردو گفت: در آن زمان باید کادرفنی دو تیم با یکدیگر تعامل کنند و هر دو در آن زمان از نظر ما تیم ملی هستند.

کفاشیان در رابطه با اینکه بسیاری از صحبت های دونفره او با سرمربی تیم ملی به رسانه ها می رسد، اظهار داشت: اتفاقا در خصوص این مساله از کی روش سئوال کردم و به او گفتم که بسیاری از مسایل خصوصی ما در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

وی درمورد احتمال بازگشت سید مهدی رحمتی به تیم ملی کشورمان، گفت: رحمتی بازیکن بزرگی است که علاقه خود را برای بازگشت به تیم ملی نشان داده و اگر کی روش بخواهد او به تیم ملی باز می گردد.

رییس فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص عذرخواهی هادی عقیلی و احتمال بازگشت او به تیم ملی، تصریح کرد: اگر او این کار را کرده باشد کمیته انضباطی رسیدگی خواهد کرد و شاید او را هم به تیم ملی برگرداندیم.

وی درمورد دیدار تیم ملی با تیم عمان، خاطرنشان کرد: در صورتی که کی روش تمایلی داشته باشد با این تیم دیدار خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=81164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر