3

معمر قذافی تحت هیچ شرایطی بار دیگر بر لیبی حکمرانی نخواهد کرد

  • کد خبر : 8183
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۶

یکی از سناتورهای ارشد آمریکایی اعلام کرد که تحت هیچ شرایطی قذافی بار دیگر بر لیبی حکمرانی نخواهد کرد. به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، “جان کری ” سناتور آمریکایی روز جمعه اعلام کرد که “معمر قذافی ” هرگز بار دیگر بر لیبی حکومت نخواهد کرد. واشنگتن ماه گذشته اعلام کرد که مخالفان […]

یکی از سناتورهای ارشد آمریکایی اعلام کرد که تحت هیچ شرایطی قذافی بار دیگر بر لیبی حکمرانی نخواهد کرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، “جان کری ” سناتور آمریکایی روز جمعه اعلام کرد که “معمر قذافی ” هرگز بار دیگر بر لیبی حکومت نخواهد کرد.

واشنگتن ماه گذشته اعلام کرد که مخالفان قذافی را که حدود پنج ماه است با وفاداران به قذافی در حال جنگ هستند، برسمیت می‌شناسد و حتی نمایندگان کنگره آمریکا خواستار افتتاح سفارت آمریکا در شهر بنغازی، مرکز مخالفان قذافی شدند.

جان کری که با شبکه “ام‌اس‌ان‌بی‌سی ” مصاحبه می‌کرد، گفت: قذافی هرگز تحت هیچ شرایطی بار دیگر بر این کشور حکومت نخواهد کرد.

کری این سخنان را در حالی مطرح کرد که بر اساس گزارش‌ رسانه‌های خبری، ساعاتی پیش “خمیس ” کوچکترین پسر قذافی در یکی از حملات ناتو به شهر زلیتن کشته شد.البته حکومت قذافی شدیدا این خبر را رد کرده است.

کری در ادامه سخنان خود گفت که نیروهای غربی از ایجاد کشتار در برخی از شهرهای لیبی جلوگیری کردند و ما به مردم این فرصت را داریم که درباره آینده خود تصمیم‌گیری کنند به خصوص آنهایی که به دنبال دموکراسی و حقوق خود هستند.

کری درباره طولانی شدن روند جنگ در لیبی گفت: من معتقدم که ما باید یاد بگیریم که صبور باشیم. فشار (بر قذافی) واقعی است. من معتقدم که در نهایت قذافی قدرت را ترک خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر