3

ایدهای جالب برای دوران بازنشستگی+تصاویر

  • کد خبر : 82397
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۶

گریک کانتوری ۵۲ ساله بعد از بازنشسته شدن به جای غر زدن، خانه ای ۱۹ هزار دلاری قابل حمل خریده و با همسر و فرزند خود به هر جایی که دوست دارند می روند.

 

بازنشسته ها اولین فکری که به سرشان میزند، مسافرت طولانی با زن و بچه شان است و شاید هم فرار از دست غر زدن های همسر! اما گریک با خرید یک خانه دو خواب چوبی با تمام امکانات به قیمت ۱۹ هزار دلار در بالتیمور با یک تیر دو نشان زده و خوشحال به نظر می رسد.

 


این خانه نقلی و جمع و جور حمام و آشپزخانه هم دارد و آنها هیچ کم و کسری را در این خانه احساس نمی کنند، ضمن اینکه نقشه کشیده اند با خانه خود به هر جا که دوست دارند بروند.
خانه ۲۲ متری شان روی یک کفی تریلر ساخته شده است و آنها تنها چیزی که نیاز دارند این است که نقشه سفر بکشند و با یک کامیون متصل به خانه حرکت کنند.
این خانه در اصل توسط یک وکیل برای زندگی با همسر و سه فرزندش در کانزاس ساخته شد و حالا گریک آنرا خریده است.

 

 

مصرف انرژی بهینه سازی شده و آنها در این زمینه هزینه زیادی نمی پردازند. رنه همسر گریک خوشحال به نظر می رسد در حالی که خانه آنها یک دهم یک خانه معمولی است که در امریکا مردم در آن زندگی می کنند و خانه اصلی گریک در آن سوی خانه چوبی قرار دارد و وی خانه جدید را در باغ خانه خود قرار داده است تا زمان سفر تعیین شود.

 


وسایل ضروری آشپزخانه همراه با اجاق گاز و مایکروفر ویخچال کوچک در آن قرار داده شده است. ۱۶ پنجره در این خانه چوبی نصب شده تا انسان احساس دلتنگی نکند.

خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=82397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر