5

مشکل خانوادگی یا بی‌ لیاقتی

  • کد خبر : 82677
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰

پوشیدن پیراهن تیم ملی لیاقت می‌خواهد، واقعیتی که متأسفانه اهالی فوتبال ایران آن را درک نکرده‌اند و علاقه‌ای هم به درک آن ندارند!

با حساس شدن شرایط فوتبال ملی، ناز‌کردن‌های برخی ملی‌پوشان به اوج خود رسیده. پس از آنکه مهدی رحمتی بعد از چند ماه، هوس بازگشت به تیم ملی به سرش زد و قصد داشت با یک عذرخواهی نصفه و نیمه سر و ته قضیه پشت کردن به تیم ملی کشورش را به هم برساند، دو بازیکن دیگر همان راهی را در پیش گرفتند که حالا رحمتی از رفتنش پشیمان شده. سید صالحی که با خوش‌شانسی هرچه تمام‌ نامش درلیست جدید کارلوس کرش قرار داشت از پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی انصراف داد، دقیقاً به خاطر دلیل مسخره «مشکلات خانوادگی». شهاب گردان هم خیلی زود فهمید پیراهن تیم ملی به تنش گشاد است و ترجیح داد مشکل خانوادگی را بهانه انصرافش اعلام کند. خوشبختانه کارلوس کرش سکاندار هدایت تیم ملی است. مربی‌ای که جزو ۱۲ مربی برتر فوتبال جهان است و به خوبی می‌داند با بازیکنان افاده‌ای و از خود ممنون چگونه برخورد کند. مرد پرتغالی برای رحمتی، عقیلی و کریمی آرزوی موفقیت کرده و دیگر کاری به کار آنها ندارد. اما رئیس فدراسیون و دبیرکلش پایشان را در یک کفش کرده‌اند و می‌خواهند آنقدر با کرش جلسه بگذارند تا نظر مربی حرفه‌ای را عوض کنند.
مگر این بازیکنان که لقب حرفه‌ای به خودشان داده‌اند برای فوتبال کشور چه کرده‌اند:«رحمتی از زمانی که قرارداد میلیاردی بسته از بالا به فوتبال ما نگاه می‌کند. انگار یادش رفته از همین فوتبال بی‌در‌وپیکر است که ماشین آنچنانی سوار می‌شود. سیدصالحی احتمالا از اینکه به تیم ملی دعوت شده شوکه شده و نتوانست با این شوک کنار بیاید، شهاب گردان نیز گویا روزهای تاریک و گل‌خوردن‌های پی در پی‌اش در پرسپولیس را فراموش کرده. شاید تصور می‌کند قهرمانی در جام حذفی با پیراهن سپاهان آخر دنیاست.
این شرح حال کوتاهی است از کسانی که شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان را نداشتند و مشکلات فرضی خانوادگی را علم کردند تا به امور روزمره برسند. آن وقت همین آقایان با داشتن پیشنهاد میلیاردی بی‌خیال مشکلات خانوادگی‌شان می‌شوند!
برای چندمین بار تأکید می‌کنیم هر بازیکنی لیاقت عضویت در تیم ملی را ندارد. فوتبالیستی که شرایط حساس فوتبال ملی را درک نکند و بیشتر نگران تیپ و قیافه و ساق‌هایش باشد همان بهتر که جای شایسته‌ها را تنگ نکند. کفاشیان و نبی هم بهتر است بیش از این اصرار نکنند و تمرکز کارلوس کرش را بر هم نزند. کرش یکبار فرصت خدمت به تیم ملی را به آنها داد ولی با قدرنشناسی آنها مواجه شد. در چنین شرایطی حمایت‌های غیرمنطقی از برخی اسامی جای سؤال دارد.
با حمایت همه جانبه، اتحاد و همدلی می‌توان راه صعود به جام‌جهانی را هموار کرد اما اگر قرار است با میدان دادن به بازیکنان خودخواه که هیچ اثری از عرق ملی در آنها دیده نمی‌شود بلیت برزیل را بگیریم همان بهتر است که اصلاً به جام جهانی نرویم.

شیوا نوروزی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=82677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر