4

آخرین جزییات از حادثه شدید در سایت بازیافت شیراز+تصویر

  • کد خبر : 84526
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۹

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر با اعلام آمار رسمی تعداد نجات‌یافتگان حادثه ریزش‌آواردر سایت بازیافت شیراز گفت: در این حادثه از مجموع ۱۱ فرد گرفتار در آوار، تاکنون چهار تن نجات یافته‌اند.

 

پویا حاجیان، در این باره گفت: دو آتش‌نشان و دو کارگر شهرداری که در این آوار محبوس شده بودند، توسط امدادگران نجات پیدا کردند.
به گفته وی، در حال حاضر هفت تن در زیر آوار محبوس هستند و تلاش برای نجات این محبوس‌شدگان ادامه دارد.
مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر افزود: دو سگ‌زنده‌یاب از هلال‌احمر و آتش‌نشانی در محل وقوع حادثه مشغول شناسایی افراد هستند، اما به لحاظ وجود بوی متعفن، قادر به شناسایی محبوس‌شدگان نیستند.
همچنین ده‌بزرگی مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی استان فارس با بیان اینکه حادثه در ساعت ۱۱ و ۵۷ دقیقه صبح امروز به مرکز اورژانس اعلام و بلافاصله پنج آمبولانس به محل اعزام شد گفت: هم‌اینک دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه عوامل در محل مستقر است و سه دستگاه آمبولانس نیز مصدومان را در ساعت‌های مختلف به بیمارستان‌های شهید فقیهی و شهیدرجایی در شیراز منتقل کرده‌اند.
وی با تاکید براینکه شش مصدوم تا زمان تحویل به بیمارستان زنده بوده‌اند، گفت: چهار مصدوم که از زیرآوار بیرون آورده شدند و دو مصدوم دیگر که در محیط سایت دچار مسمومیت با گازهای ناشی از سوختن زباله شدند، به بیمارستان شهیدرجایی منتقل شده‌اند.
حادثه به‌دلیل وقوع آتش‌سوزی در سایت بازیافت رخ داد و محدودیت فضا، امکان فعالیت همزمان تعداد زیاد نیرو و تجهیزات و ماشین‌آلات را سخت کرده است و هم‌اینک در محل وقوع حادثه در منطقه برمشور شیراز، بیش از ۱۰ دستگاه آمبولانس، ۲۰ دستگاه ماشین‌های مختلف آتش‌نشانی و چندین دستگاه لودر و بولدوزر به همراه عوامل امدادگر هلال‌احمر، اورژانس، آتش‌نشانان و حتی آتش‌نشانان داوطلب به همراه مسئولان شهرداری شیراز حضور دارند.

 


براساس این گزارش، ماموران آتش‌نشانی مجبور هستند به‌صورت گروه‌های مجزا، جایگزین شوند و به تجسس ادامه دهند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=84526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر