2

دبیرکل حزب مردم‏سالاری گفت: نباید از خط قرمزهای موجود تعدی کرد

  • کد خبر : 8461
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۵:۵۹

دبیرکل حزب مردم‏سالاری گفت: نباید از خط قرمزهای موجود تعدی کرد. نادیده گرفتن خط قرمزها در حکومت مردم‏سالاری دینی، در واقع تعدی به ارزش‌های اعتقادی و فرهنگی مردم است. به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مصطفی کواکبیان یکشنبه‌شب در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در فرهنگسرای کومش سمنان برگزار شد، اظهار داشت: خبر در جامعه […]

دبیرکل حزب مردم‏سالاری گفت: نباید از خط قرمزهای موجود تعدی کرد. نادیده گرفتن خط قرمزها در حکومت مردم‏سالاری دینی، در واقع تعدی به ارزش‌های اعتقادی و فرهنگی مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مصطفی کواکبیان یکشنبه‌شب در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در فرهنگسرای کومش سمنان برگزار شد، اظهار داشت: خبر در جامعه باید به گونه‌ای باشد که مطالبات واقعی مردم را بتواند به درستی به مسئولان منتقل کند و در این صورت مردم نیز از خبرنگاران حمایت خواهند کرد.
وی اظهار داشت: حرفه خبرنگاری نیازمند وجود تقوای اجتماعی است و یک خبرنگار باید اخلاص عمل داشته باشد چرا که در این صورت خداوند نیز در اجرای امور وی را یاری خواهد کرد.
مدیرمسئول روزنامه مردم‏سالاری تصریح کرد: در حرفه خبرنگاری هدف، ارشاد دلسوزانه مردم و مسئولان است و در نتیجه اگر انتقادی هم صورت می‌گیرد، نباید از روی کینه‏ توزی باشد.
نماینده مردم شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مطبوعات در زمینه اطلاع‏رسانی صادقانه برخورد می‏کنند اما برخی از سایت‌های خبری تلاش دارند تا در موقعیت‌های مختلف با جنجالی نشان دادن هر خبری به این تشویش دامن بزنند.
کواکبیان افزود: مطبوعات باید توجه داشته باشند که دولت‌های مختلف می‌آیند و می‌روند و نباید خبرها در راستای تعریف و تمجیدهای بیهوده و نا به‌جا از دولت‌ها تنظیم شود.
وی تصریح کرد: در کنار عنوان کردن کاستی‌ها و مشکلات موجود، باید از موفقیت‌ها نیز سخن گفت.
رئیس شورای مرکزی خانه مطبوعات استان سمنان گفت: با حضور معاون مطبوعات و اطلاع‏رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، از ساختمان “خانه مطبوعات ” بازدیدی به عمل آمد.
کواکبیان افزود: تصمیم گرفته شد تا با اختصاص اعتبارات استانی و ملی به احداث ساختمان جدید خانه مطبوعات، شاهد برپایی مجمع عمومی این تشکل سال آینده در ساختمان جدید باشیم.
وی تصریح کرد: درست است که برخی از سایت‌های خبری فیلتر می‌شوند و یا برخی از مطبوعات دچار “خودسانسوری ” هستند، اما باید توجه داشت که نباید از خط قرمزهای موجود تعدی کرد.
مدیرمسئول روزنامه پیام استان سمنان گفت: نادیده گرفتن خط قرمزها در حکومت مردم‏سالاری دینی، در واقع تعدی به ارزش‌های اعتقادی و فرهنگی مردم است.
کواکبیان افزود: امیدواریم با برقراری تعامل‌ هر چه بیشتر و قوی‌تر بین مسئولان و جامعه خبری، این سانسورها کاهش یابد.
وی تصریح کرد: به مناسبت روز خبرنگار، ۲۵ فقره تسهیلات بانکی ۳۰ میلیون ریالی برای خبرنگاران از سوی یکی از بانک‌های سمنان و شماری کارت هدیه در نظر گرفته شده است.
نماینده مردم شهرستان‌های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: خداوند روزه‏داری را در قرآن کریم به پای مؤمنان نوشته شده می‌داند، یعنی پیش از ما نیز فریضه بزرگ روزه‏داری بوده است و اکنون نیز ما مکلف به انجام آن هستیم.
کواکبیان افزود: باید توجه داشت که روزه‏داری دارای آثار بی‏شمار فردی و اجتماعی است و امیدواریم همگی ما بتوانیم به تقوایی که در باطن روزه‏داری نهفته است، دست یابیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8461

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر