4

شبکه مسیحی محبت ،مدعی شد دو شاعر بزرگ حافظ و سعدی، مسیحی بوده اند!!!

  • کد خبر : 8677
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۶

شبکه مسیحی محبت، در راستای تبلیغ دین مسیحیت مدعی شد دو شاعر بزرگ مسلمان ایرانی، حافظ و سعدی، مسیحی بوده اند!!! افق – جام، در پی رسوایی های اخلاقی اخیر رهبران مسیحی و بی اعتمادی مسیحیان به آنها، شبکه مسیحی «محبت» برای تبلیغ دین تحریف شده مسیح مجبور شد با تحریف معنای لغات و تفسیر […]

شبکه مسیحی محبت، در راستای تبلیغ دین مسیحیت مدعی شد دو شاعر بزرگ مسلمان ایرانی، حافظ و سعدی، مسیحی بوده اند!!!

 سند مسیحی‌‌بودن حافظ‌ و سعدی فاش‌‌شد! افق – جام، در پی رسوایی های اخلاقی اخیر رهبران مسیحی و بی اعتمادی مسیحیان به آنها، شبکه مسیحی «محبت» برای تبلیغ دین تحریف شده مسیح مجبور شد با تحریف معنای لغات و تفسیر نادرست از اشعار حافظ و سعدی، این دو شاعر بزرگ اسلام و ایران را مسیحی معرفی کرد.
مجری این شبکه فارسی زبان، در یکی از برنامه های خود، ضمن قرائت شعر “مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید” مدعی شد: «حافظ در این شعر از آمدن عیسی مسیح یاد می کند.».
این شبکه همچنین در برنامه ای دیگر، شعر «بنی آدم اعضای یکدیگرند» را خوانده و مدعی شد که سعدی، شاعر مسلمان ایرانی، این شعر را از کتاب مقدس گرفته است.
گفتنی است در حالی این شبکه لفظ مسیحا در شعر حافظ را حمل بر وجود مقدس حضرت عیسی بن مریم می کند که اساساً این شعر در مورد انتظار و ظهور منجی است و مسیحا در آن به معنای مبارک و خوش یمن است .
البته این شبکه هیچ توضیحی در مورد دیگر اشعار حافظ همچون “عشقت رسد بفریاد ار خود بسان حافظ قرآن ز بر بخوانی در چارده روایت” نداده است.
استدلال این شبکه در مورد سعدی نیز موجب می شود که این شاعر بزرگ اسلام نه تنها مسیحی باشد بلکه باید یهودی، هندو، بودایی و … نیز باشد چرا که مذهب و عقیده ای نیست که کمک به انسان ها در آموزه های آن نباشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر