3

سخنان کی روش پیش از بازی با قطر

  • کد خبر : 87313
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۱

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت، در نبودش روی نیمکت تیم ملی مشکلی برای اداره تیم وجود ندارد و وینگادا هم کنارش خواهد نشست، نه روی نیمکت تیم ملی ایران.

 کارلوس کی‌روش پیش از شروع دیدار تیم‌های فوتبال ایران و قطر در جمع خبرنگارن گفت: همه تیم‌ها برای گرفتن امتیاز به میدان می‌آیند اما چیزی که برای ما مهم است آماده بودن تیم ایران است ما کملا به لحاظ روحی و جسمی آماده جنگیدن هستیم تا این بازی را ببریم انگیزه بالایی داشته و به قدرت‌مان اطمینان داریم.

کی‌روش در واکنش به اینکه در نبود شما چه کسانی روی نیمکت تیم ملی ایران می‌نشیننند و آیا مشکل خاصی از این بابت بهن وجود نمی‌آید گفت: فکر نمی‌کنم مشکل خاصی به وجود ببیاد من با کادر فنی‌ام هماهنگ هستم بازیکنان و همین طور کادر فنی دقیقا می‌دانند من چه انتظارهایی دارم. دستیاران من یعنی آنتونی سیموئز، دن گاسپار و امید نمازی روی نیمکت می‌نشینند و وینگادا روی نیمکت نخواهد بود. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی در اداره تیم به وجود بیاید.
 
سرمربی تیم ملی در واکنش به اینکه ترکیب تیم ملی چیست گفت: تا حداکثر ۱۰ دقیقه دیگر ترکیب تیم ملی مشخص می‌شود و من الان نمی‌توانم آن را بگویم چون نمی‌خواهم هیچ گونه آوانسی بدهیم تا قطری‌ها بخواهند از آن استفاده کنند. چیزی که می‌توانم بر آن تاکید کنم آمادگی کامل تیم ایران است و مطمئنم برای مرگ و زندگی می‌جنگند.
 
کی روش گفت: استراتژی تیم ما برای این مسابقه برای هر دقیقه مشخص است و برای ما مهم است که بازیکنان بتوانند این استراتژی را در زمین به خوبی پیاده کنند. ما باید بتوانیم بازی را مدیریت کنیم تا به هدف‌مان برسیم.
ایسنا
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=87313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]