2

دکتر بازی یک دیوانه خطرناک در پارک!

  • کد خبر : 87685
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷

یک روانی خطرناک که تصور می‌کرد روانپزشک است وقتی می‌خواست بیماری را در خیابان درمان کند دستگیر شد.

وضعیت غیرعادی بیماری که این مرد در حال مداوایش بود و پافشاری‌های عجیب وی متخصصان اورژانس را مشکوک کرد.به گفته ماموران اورژانس، درحالی که آن‌ها برای مداوای زن جوانی که همراه پسر چهارساله‌اش به پارک آمده و دچار حالت غیرعادی شده به پارک اعزام شدند، مردی را بالای سر بیمار دیدند که خود را پزشک این زن معرفی کرده و اصرار داشت که به درمان خود ادامه دهد.
این مرد ۳۸ ساله به نام «توسن» در برابر ماموران اورژانس ادعا کرد که یک روانپزشک معتبر است و از شش ماه پیش تاکنون به مداوای مشکلات روانی این زن مشغول است و هر روز برایش دارو و قرص تجویز می‌کند اما امروز وقتی طبق معمول برای ورزش و پیاده‌روی به پارک آمده با بیمارش مواجه شده که حال خوبی ندارد و به دلیل نخوردن قرص‌هایش به درخت‌های پارک خورده و به همین دلیل نیز وظیفه خود دانسته که به بیمارش کمک کند.

ماموران اورژانس وقتی مدارک و نظام پزشکی روانپزشک قلابی را از وی خواستند پاسخ داد مدرکی ندارد چون درسش را در سال پنجم دانشگاه رها کرده اما حدود شش سال است که در بیمارستان کار می‌کند و یک پزشک سرشناس است، چون تجربه کافی دارد به زودی نیز نظام پزشکی‌اش را دریافت می‌کند.ماموران اورژانس با شنیدن این ادعاهای بی‌اساس و بطری مشکوکی که در دست پزشک قلابی بود موضوع را به پلیس اطلاع دادند و ماموران با اعزام به پارک روانپزشک مرموز را دستگیر کرده و بطری را تحت بررسی گرفتند.

وقتی توسن به دادسرای شمیرانات رفت و در برابر بازپرس پرونده ایستاد، گفت: من یک روانپزشک هستم و بیماران زیادی دارم که آن‌ها را درمان کرده‌ام و علت بد شدن حال این بیمار نخوردن قرص‌هایش بوده و اگر متخصصان اورژانس اجازه می‌دادند وی را مداوا می‌کردم.

وی درباره مایع داخل بطری گفت: این شربت را خودم درست می‌کنم و حاوی آبلیمو، آب آلبالو، نعناع و یک اسانس انگلیسی است که بسیار مفید بوده و من همیشه هنگام ورزش و پیاده‌روی از آن می‌نوشم تا سرحال شوم.

زن ۳۰ ساله نیز در برابر بازپرس گفت: من تاکنون این مرد را ندیده بودم و آن روز در پارک وقتی دیدم در حال روانکاوی یک زن است به او اعتماد کردم و پسرم را که گاهی پرخاشگری می‌کند به وی نشان دادم تا معاینه‌اش کند اما این مرد مقداری از شربتی که در دست داشت به من داد و گفت این شربت خیلی مفید و مقوی است و مشکلات روانی خودت را نیز برطرف می‌کند.

من نیز وقتی از آن شربت خوردم دیگر هیچ‌چیزی نفهمیدم و بیهوش روی زمین افتادم، اما با این حال شکایتی از این مرد ندارم. بازپرس پرونده با شنیدن ادعاهای روانپزشک قلابی وی را به پزشک قانونی معرفی کرد تا سلامت روانی‌اش را تحت بررسی قرار دهد.بنابر این گزارش، متخصصان پزشکی قانونی نیز اعلام ‌کردند این مرد مبتلا به اختلال خلقی شدید و علائم هذیانی است و به دلیل خطرناک بودن باید سریع‌تر در یک مرکز روانی بستری شود.بدین ترتیب، بازپرس پرونده نیز دستور بستری شدن این روانپزشک قلابی را در یک بیمارستان روانی صادر کرد.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=87685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر