1

فرش قرمز برای مهمان ویژه بی بی سی+تصاویر

  • کد خبر : 87846
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۸:۰۱

در ابتدای این سرکشی، کارمندان بی بی سی برای ملکه الیزابت فرش قرمز پهن کردند و “تونی هال” (مدیر کل بی بی سی) به استقبال او شتافت. از نکات قابل تأمل این دیدار، اظهار ارادت “صادق صبا” رئیس بخش فارسی بی‌بی‌سی، به ملکه انگلیس بود.

 امروز بی بی سی (BBC) مهمان ویژه ای داشت؛ “الیزابت دوم” ملکه انگلیس، ساختمان تازه این شبکه را که «نیوبرودکستینگ هاوس» خوانده می شود، به طور رسمی افتتاح کرد. این ساختمان در مرکز لندن قرار دارد و کلیه برنامه های خبری بی بی سی (داخلی و بین المللی) از همین ساختمان پخش می شود. بخش فارسی بی بی سی هم در همین ساختمان واقع است.

 

الیزابت دوم پس از افتتاح رسمی ساختمان جدید بی بی سی، چند ساعتی را در کنار کارکنان رسانه متعلق به رژیم سلطنتی خود سپری کرد. در ابتدای این سرکشی، کارمندان بی بی سی برای ملکه فرش قرمز پهن کردند و “تونی هال” (مدیر کل بی بی سی) به استقبال او شتافت. سپس ملکه با ارسال پیامی مستقیم در شبکه ۴ رادیو بی بی سی، این ساختمان را رسما افتتاح کرد.

از نکات قابل تأمل این دیدار، اظهار ارادت “صادق صبا” رئیس بخش فارسی بی‌بی‌سی، به ملکه انگلیس بود.

 

 

صادق صبا در حال عرض ارادت به ملکه انگلیس

“علی همدانی” خبرنگار بخش فارسی بی بی سی نیز مثل یک انگلیسیِ سلطنت طلبِ دوآتشه، با ذوق و شوق تمام، ورود ملکه به ساختمان جدید را گزارش می کرد.

به هر حال ولی نعمت آن ها برای سرکشی آمده بود و همانگونه که در نحوه پوشش مراسم سالگرد تاجگذاری ملکه نیز از بخش فارسی بی بی سی دیدیم، می کوشیدند برای این بازدید هم سنگ تمام بگذارند.

لازم به ذکر است که قرار بود شوهر ملکه (پرنس فیلیپ، ملقب به دوک ادینبورگ) نیز در این مراسم حضور داشته باشد، که به علت عمل جراحی و بستری بودن وی در بیمارستان، الیزابت دوم به تنهایی ساختمان تازه بی بی سی را افتتاح کرد.

جام

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=87846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]