1

انتقاد شدید شجاعی و رحمان احمدی به مفسران تلویزیونی

  • کد خبر : 90054
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۳

در جریان دو بازی اخیر تیم ملی مقابل قطر و کره جنوبی، مسعود شجاعی و رحمان احمدی، بیش از سایر بازیکنان تیم ملی زیر فشار رسانه‌ها و افکار عمومی قرار داشتند. مسعود شجاعی که برای تیم اوساسونا هم به عنوان بازیکن ذخیره به میدان می‌رفت در دو بازی اخیر تیم ملی عملکرد چندان مطلوبی نداشت و گزارشگران و مفسران تلویزیون هم بارها لب به انتقاد از او باز کردند.

 شجاعی اما پس از صعود تیم ملی به جام‌جهانی، پاسخ منتقدانش را داده است. او در پاسخ به افشین پیروانی که در جریان بازی ایران و کره جنوبی به عنوان مفسر در استودیوی شبکه سوم حضور داشت و از عمکلردش انتقاد می‌کرد می‌گوید: «اگر کارشناسانی همچون حاج رضایی، محصص، جلالی و چراغپور که علم فوتبال را دارند انتقادی از من کنند، با جان و دل آن را می‌پذیرم اما اینکه فردی بیاید صرفا به خاطر اینکه قبلا بازیکن ملی بوده، از بازیکنی نادانسته انتقاد کند حرف‌هایش برایم ارزشی ندارد. در حالی علیه من هجمه و انتقاد راه می‌اندازند که ۲ سال پایم به توپ نخورده بود. به قول پزشکم واقعا معجزه شد که توانستم دوباره راه بروم چه برسد به اینکه فوتبال بازی کنم.

عده‌ای گفته بودند شجاعی نباید مقابل کره بازی کند تا بتوانیم ببریم. حالا که بردیم به آنها تسلیت می‌گویم.» رحمان احمدی هم که در چارچوب دروازه جانشین مهدی رحمتی شده، یکی از دیگر بازیکنان تیم ملی بود که زیر تیغ مفسران و گزارشگران تلویزیونی قرار داشت. دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در پاسخ به منتقدانش می‌گوید: «‌خیلی از دوستان گزارشگر و اصحاب رسانه هر طور که شده می‌خواستند مرا تخریب کنند. در بازی با کره یک موقعیت خطرناک را گرفتم اما مزدک میرزایی حتی اشاره نکرد که من چه کاری انجام دادم. متاسفانه برخی از گزارشگران خط می‌گیرند اما آنها مقابل خدا عددی نیستند که بخواهند بنده خدا را ذلیل کنند.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=90054

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر