2

سعید سواد کوهی مدیرعامل جدید تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو

  • کد خبر : 9027
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۹

مراسم تودیع مدیر عامل سابق و معارفه مدیرعامل جدید تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو با حضور قائم مقام مدیر عامل ،مدیران ارشد ایران خودرو و شرکت های زیرمجموعه تعاونی خاص برگزار شد. در این مراسم علی اصغر دانشیان مدیر عامل اسبق تعاونی خاص ایران خودرو در سخنانی از حمایت های مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران […]

مراسم تودیع مدیر عامل سابق و معارفه مدیرعامل جدید تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو با حضور قائم مقام مدیر عامل ،مدیران ارشد ایران خودرو و شرکت های زیرمجموعه تعاونی خاص برگزار شد.

در این مراسم علی اصغر دانشیان مدیر عامل اسبق تعاونی خاص ایران خودرو در سخنانی از حمایت های مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو تشکر کرد و گفت: در نتیجه کار گروهی مدیران و کارکنان، تعاونی خاص از جایگاه خوبی برخودار است.
وی ورود دو شرکت زیر مجموعه تعاونی خاص به بورس را از اقدامات دوران مدیریت خود دانست و گفت: در این مدت تعاونی خاص برای اولین بار در کشور موفق شد بیش از ۱۵۰میلیارد تومان اوراق مشارکت به فروش برساند.
سعید سواد کوهی مدیرعامل جدید تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو نیز در این مراسم از اعتماد اعضای هیات مدیره به خصوص مهندس سلیمانی تشکر و اظهار امیدواری کرد بتواند در راه ارتقای رضایت مشتریان گام های اساسی برای این شرکت بردارد.
مهندس میر جواد سلیمانی قائم مقام مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو و رییس هیات مدیره تعاونی خاص نیز در این مراسم از مدیر عامل و هیات مدیره قبلی تعاونی خاص تشکر کرد و اظهار داشت: از توان مدیریتی دانشیان در جای حساس دیگری استفاده خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کرد، برنامه ها و اهداف تعاونی خاص با مدیریت جدید در جهت تعالی شرکت و رضایت مندی سهامدران هدایت شود.
رئیس هیات مدیره تعانی خاص افزود: این تعاونی از جایگاه ویژه ای در گروه صنعتی ایران خودرو برخوردار و مدیریت ارشد شرکت آماده است در صورت نیاز شرایط مناسب را برای تحقق اهداف این تعاونی فراهم کند.
مهندس سلیمانی مشارکت بیش از ۶۰هزار نفر از کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو در تعاونی خاص را نشان دهنده جایگاه و توجه مدیریت ارشد ایران خودرو به این شرکت و شرکت های تابعه دانست و گفت: اعضای جدید هیات مدیره دارای تجارب گران بها هستند.
گفتنی است درکارنامه سواد کوهی مدیر عامل جدید تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو کارشناس مالی و اقتصادی و معاون اقتصادی و مالی درشرکت های مختلف، رئیس کل پرتفوی اوراق بهادار شرکت یاران خودرو، مدیر عاملی و اقتصادی لیزینگ ایران خودرو، مدیر حساب داری مالی شرکت ایران خودرو ، به چشم می خورد. همچنین وی قائم مقام مدیر عامل و عضو هیات مدیره شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو از سال ۱۳۸۶ تاکنون، نایب رئیس هیات مدیره و معاون مالی و اقتصادی شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو از سال ۱۳۸۸ تاکنون را در پروند ه کاری خود دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9027

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر