2

هواداران از درگیری‌های لفظی مربیان و مدیران تاثیر می‌پذیرند

  • کد خبر : 9125
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۲

سرمربی پیشین راه‌آهن، رفتار هواداران فوتبال را در اعتراض به تیم‌ها و افراد احساسی خواند و از مدیران و مربیان فوتبال خواست منطقی‌تر عمل کنند. مهدی تارتاراظهار کرد: ضمن احترامی که برای هواداران فوتبال قائل هستم باید بگویم مردم ما احساسی هستند و پیش از آن که از روی منطق فکر کنند با احساس عمل […]

سرمربی پیشین راه‌آهن، رفتار هواداران فوتبال را در اعتراض به تیم‌ها و افراد احساسی خواند و از مدیران و مربیان فوتبال خواست منطقی‌تر عمل کنند.

مهدی تارتاراظهار کرد: ضمن احترامی که برای هواداران فوتبال قائل هستم باید بگویم مردم ما احساسی هستند و پیش از آن که از روی منطق فکر کنند با احساس عمل می‌کنند.

وی ادامه داد: در کجای دنیا می‌بینید که هواداران از هفته‌های اول به جای تشویق تیمشان، علیه آن‌ شعار دهند، این مسایل فقط در ایران رخ می‌دهد و البته دود این رفتار هم در آینده به چشم همان هواداران خواهد رفت. یک هوادار دوست دارد در شهرش بگردد و سرش را بالا بگیرد و به بالانشینی تیمش افتخار کند، اما وقتی با رفتارش، تمرکز تیمش را به هم می‌زند، تیم محبوبش نتیجه‌ نمی‌گیرد و افسوس آن را همان هوادار می‌خورد.

تارتار همچنین افزود: من در خیلی از کشورها دیده‌ام که هواداران تحت هر شرایطی تیمشان را تشویق می‌کنند، آن‌ها حتی در مواقع شکست تیمشان با تشویق خود بازیکنان را برای بازی بعد دلگرم می‌کنند. اما در ایران احساس بر منطق غلبه دارد و متاسفانه نه در پایان بازی که حتی در خلال بازی هم علیه تیمشان شعار می‌دهند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در ادامه با بیان این که اعتراض هواداران فقط بابت عدم نتیجه‌گیری تیم‌ها نیست، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال هواداران پرسپولیس به دلیل علاقه‌ای که به مربی سال گذشته‌شان دارند علیه مدیران باشگاه موضع می‌گیرند. هوادار نباید بین مدیر و مربی تیم جبهه گیری کند.

تارتار در ادامه با بیان این که هوادار باید بداند موفقیت تیم، موفقیت خود او است، تصریح کرد: متاسفانه این روزها درگیری‌های لفظی بین مدیران و پیشکسوتان هم در گرفته است که روی هواداران تاثیر می‌گذارند. مربیان و مدیران باید احترام یکدیگر را نگاه دارند، چون در غیر این صورت دیگر از هواداران نمی‌شود انتظار احترام داشت.

وی افزود: کوچک‌ترها باید احترام بزرگ‌ترها را نگه دارند و بزرگترها هم باید حد خود را بدانند، من برای همه پیشکسوتان احترام قائل هستم، اما جبهه‌گیری یک مدیر و یک پیشکسوت در یک برنامه زنده تلویزیونی اصلا کار درستی نبود، متاسفانه مدیران و مربیان ما هم احساسی هستند و منطق در جامعه فوتبال ما حکمفرما نیست.

سرمربی سابق تیم فوتبال راه‌آهن در ادامه از الگوبرداری از کشورهای صاحب فوتبال به عنوان یک راهکار برای بهبود وضع فرهنگ در فوتبال کشور نام برد و اضافه کرد: آیا در کشورهای دیگر درگیر می‌شوند؟ ما باید از آن‌ها الگوبرداری کنیم و اطلاعات خودمان را بالا ببریم.

تارتار در پایان گفت: در حال حاضر در حال استراحت و مطالعه هستم و علاوه بر چند پیشنهاد که از تیم‌های لیگ یکی داشته و دارم یک پیشنهاد هم برای سرمربیگری در یک تیم لیگ برتری دریافت کرده‌ام که در حال بررسی آن هستم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر