3

۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در سال تحصیلی ۹۳ – ۱۳۹۲ به دانشجویان پرداخت می شود

  • کد خبر : 91365
  • ۰۹ تیر ۱۳۹۲ - ۸:۲۴

مرادیان رئیس صندوق رفاه دانشجویی کشور در آغاز همایش معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی در دانشگاه ارومیه با اعلام این خبر افزود : در سال تحصیلی گذشته ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به دانشجویان پرداخت شد .

در این همایش رئیس سازمان امور دانشجویان کشور هم  از آمادگی پذیرش ۶۰ هزار دانشجوی ایرانی خارج از کشور خبر داد و اضافه کرد : آماده ایم همه ۶۰ هزار دانشجوی مقاطع تحصیلی مختلف خارج از کشور را در پردیس‌های دانشگاهی  پذیرش کنیم مگر اینکه رشته مورد نظر را در دانشگاه های کشور نداشته باشیم .

آقای ملا بشی ایجاد زیرساختها برای انجام امور دانشجویان را بدون حضور آنان و در کمترین فرصت به عنوان یکی از برنامه های سازمان امور دانشجویان کشور اعلام کرد  و  افزود : ۱۹ سایت برای ثبت تقاضای مختلف دانشجویان ایجاد شده و ۱۲ سایت دیگر هم در فرصت باقیمانده تا پایان دولت دهم  ایجاد خواهد شد .

آقای خواجه سروی معاون فرهنگی و اجتماعی  وزیر علوم تحقیقات و فناوری هم در این همایش با تأکید بر اینکه دانشگاه باید به عنوان مرجعیت علمی در کشور مطرح باشد  گفت : زمینه های این مرجعیت فراهم شده  که از مصادیق آن می توان  به برگزاری ۲ هزار کرسی آزاداندیشی در دانشگاههای کشور اشاره کرد .

در این همایش در خصوص آخرین سیاست های  رفاهی دانشجویان بحث و تبادل نظر می شود و تجارب بخش های مختلف فرهنگی اجتماعی  و آموزشی دانشگاهها  برای انتقال به دولت جدید جمع بندی می شود.

واحد خبر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=91365

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]