1

حس مادری مهرانه مهین‌ترابی +تصویر

  • کد خبر : 92147
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۹

مهرانه مهین‌ترابی گفت: در این سریال نقش مادر حمید گودرزی را بازی می‌کنم. تلاشم را به کار بستم تا حس مادری‌ام را به او تقویت کنم.

مهرانه مهین‌ترابی  گفت: این روزها مشغول بازی در سریال «بچه‌های نسبتاً بد» به کارگردانی سیروس مقدم هستم. این اثر قرار است در ایام ماه رمضان از شبکه یک پخش شود. هر چند که هنوز این موضوع به قطعیت نرسیده است، اما امیدوارم با پخش این اثر در ایام ماه رمضان مخاطبان بیشتری به تماشای این اثر بنشینند.

وی اضافه کرد: در این سریال نقش مادر حمید گودرزی- که درواقع کاراکتر اصلی قصه است- را بازی می‌کنم. تمام تلاشم را به کار بستم تا بتوانم نقش متفاوتی را در این اثر بازی کنم. به همین خاطر سعی کردم حس مادری‌ام را نسبت به حمید گودرزی تقویت کنم.

بازیگر سریال «در مسیر زاینده‌رود» و «خانه سبز» تصریح کرد: تاکنون نزدیک به ۱۵ قسمت از این سریال فیلمبرداری شده است و اگر مدیران صداوسیما صلاح بدانند، امکان پخش این سریال در ماه رمضان وجود دارد.

مهین‌ترابی ادامه داد: طی سال‌های اخیر سریال‌های ماه رمضان با نوعی شتاب‌زدگی همراه بودند که همین موضوع باعث کاهش سطح کیفیت آن‌ها شده است؛ اما امیدوارم با برنامه‌ریزی این مشکل حل شود. چون هرقدر فرصت پرداخت به یک سریال وجود داشته باشد، آن اثر به‌لحاظ کیفی هم در سطح بالاتری قرار می‌گیرد.

وی در پایان گفت: ماه رمضان فرصت خوبی را در اختیار صداوسیما قرار می‌دهد تا مخاطبان را پای برنامه‌های خود بنشاند. امیدوارم آن‌ها از این فرصت استفاده و آثاری تولید کنند که به‌لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار داشته باشد.

برنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=92147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر