2

تبدیل برخی بازیگران زن به مانکنها + تصاویر

  • کد خبر : 9306
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۴

به گزارش صدای شیعه تا چند سال قبل بحث اصلی در جامعه فرهنگی این بود که هنرپیشه های زن در فیلمها حجاب خود را رعایت کنند یا در پشت صحنه ها بد حجابی یا بی حجابی رخ ندهد  و یا اینکه با تصویب قانون اعلام می شد که تصاویر خانمها به صورت بزرگ و آرایش […]

به گزارش صدای شیعه تا چند سال قبل بحث اصلی در جامعه فرهنگی این بود که هنرپیشه های زن در فیلمها حجاب خود را رعایت کنند یا در پشت صحنه ها بد حجابی یا بی حجابی رخ ندهد  و یا اینکه با تصویب قانون اعلام می شد که تصاویر خانمها به صورت بزرگ و آرایش کرده در روی جلد مجلات چاپ نشود اما و علی الخصوص در دو سال اخیر  برخی بازیگران مطرح و غیر مطرح سینما و تلویزیون و بازیگران تازه کار مشتاق محبوبیت ومعروفیت!!! با قرار گرفتن در مقابل دوربینهای آتلیه های خاصی در تهران ،تبدیل به مدل و مانکن آنها شده و تصاویری که با نهایت بدحجابی وگاها بی حجابی و آرایشهای سخیف  از آنها گرفته شده ، به صورت گسترده در سایتهای تفریحی و زرد که با نرم افزارهای  آماده و کمترین قیمت و به صورت قارچ گونه گسترش یافته اند منتشر می شود .

 نکته تاسف آور این که اغلب این به اصطلاح هنرپیشه ها همزمان در سریالها و فیلمهای تلویزیونی بازی کرده و کمترین محدودیت و ممنوعیتی نیز برا ی آنها در نظر گرفته نمی شود .حتی بسیاری از آنها بعد از بازی در یک نقش کوتاه در سریالی در تلویزیون برای جلب توجه اقدام به انتشار تصاویر بزک کرده خود در اینترنت می نمایند. سوال اینجاست که آیا هنرپیشه های دسته چندم و یا حتی حرفه ای سینما و سیما دارای مصونیت از طرح حجاب و عفاف هستند؟ آیا گشت ارشاد فقط برای چند نفر در بعضی خیابانها هست  و …!! آیا هیچ مسوول فرهنگی در مجلس و دولت و تمام ارگانهای فرهنگی و امنیتی و انتظامی از این روند احساس خطر نمی کند؟

عجیب تر اینکه  با هیچکدام از این سایتهای منتشر کننده تصاویر هم  برخوردی نمی شود و اعضای کمیته تشخیص مصادیق جرایم رایانه ای هم هیچ اقدامی نمی کنند. این در حالی است که قطعا تصاویر برخی از این افراد تاثیر بسیار منفی بر روی قشر نوجوان وجوانی که از هنرپیشه ها برای خود الگو می سازند ،خواهد داشت. ضمن پوزش از انتشار نمونه ای از این تصاویر که به آسانی هزاران مورد آنها در سایتهای داخلی قابل دریافت است ، در انتظار پاسخ مسوولین محترم خواهیم ماند ، باشد که در این ماه مبارک  و پر معنویت اقدام مفید و موثری صورت پذیرد.

عکس هنرپیشگان بی حجاب مانکن در سایتهای زرد

عکس هنرپیشگان بی حجاب مانکن در سایتهای زرد

عکس هنرپیشگان بی حجاب مانکن در سایتهای زرد

عکس هنرپیشگان بی حجاب مانکن در سایتهای زرد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9306

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر