2

ونزوئلا سپرده های خود را از بانک های اروپایی و آمریکایی منتقل کند

  • کد خبر : 9607
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۹:۵۵

احتمال می رود ونزوئلا سپرده های خود را از بانک های اروپایی و آمریکایی با بانک های دیگر کشورها از جمله چین و روسیه منتقل کند. به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره یکی از نمایندگان مخالف در پارلمان ونزوئلا اعلام کرد ممکن است هوگو چاوز رئیس جمهور این کشور میلیاردها دلار از ذخایر ارزی این کشور […]

احتمال می رود ونزوئلا سپرده های خود را از بانک های اروپایی و آمریکایی با بانک های دیگر کشورها از جمله چین و روسیه منتقل کند. به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره یکی از نمایندگان مخالف در پارلمان ونزوئلا اعلام کرد ممکن است هوگو چاوز رئیس جمهور این کشور میلیاردها دلار از ذخایر ارزی این کشور را از بانک های اروپا و آمریکا به بانک های دیگر کشورها مثل چین، روسیه و برزیل منتقل کند. وی افزود به اسنادی دست یافته است که نشان می دهد چاوز تصمیم دارد مبالغی بالغ بر شش میلیارد دلار را به کشورهایی که دارای اقتصادهای پر رونق هستند و مواضع دوستانه تری در قبال سیاست های وی دارند منتقل کند.

این نماینده مخالف افزود این طرح همچنین انتقال بخشی از ذخایر طلای ونزوئلا به ارزش یازده میلیارد دلار از برخی بانک های خارجی به بانک مرکزی ونزوئلا را شامل می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر