3

اسامی تعدادی از سفرایی که بزودی عازم کشورها می شوند

  • کد خبر : 9619
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۲

با توجه به اینکه مأموریت برخی از سفرا با آمدن فصل تابستان پایان می‌پذیرد،‌ خبرگزاری فارس اقدام به انتشار اسامی تعدادی از سفرایی کرده که قرار است به زودی راهی محل مأموریت شوند. براساس این گزارش، “امیرمنصور برقعی ” قائم مقام کنونی وزیر امور خارجه به عنوان سفیر جدید ایران در ژاپن و به جای […]

با توجه به اینکه مأموریت برخی از سفرا با آمدن فصل تابستان پایان می‌پذیرد،‌ خبرگزاری فارس اقدام به انتشار اسامی تعدادی از سفرایی کرده که قرار است به زودی راهی محل مأموریت شوند.

براساس این گزارش، “امیرمنصور برقعی ” قائم مقام کنونی وزیر امور خارجه به عنوان سفیر جدید ایران در ژاپن و به جای “سید عباس عراقچی ” راهی توکیو می‌شود.

“علی آهنی ” که در حال حاضر معاونت اروپا و آمریکا را عهده‌دار است، قرار است به جای “سید مهدی میرابوطالبی ” به پاریس برود.

“محمدی ” رئیس اداره سوم آسیای جنوب شرقی وزارت خارجه هم به جای “مجید بیزمارک ” به عنوان سفیر جدید ایران در بانکوک (تایلند) منصوب شده است.

“عباس طالبی‌فر ” رئیس اداره دوم آسیای جنوب شرقی هم راهی مانیل می‌شود تا به جای “سید مجتبی روزبهانی ” عهده‌دار سفارت ایران در فیلیپین شود.

“غلامرضا انصاری‌ ” مدیرکل همکاری‌های اقتصادی وزارت خارجه نیز به جای “بهمن حسین‌پور ” سفیر ایران در آنکارا (ترکیه) می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر