2

رویانیان: لطفا در باره پرسپولیس اظهارنظر نکنید

  • کد خبر : 96678
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران با اشاره به جنگ لفظی علی دایی و علی کریمی گفت: از کسانی که در پرسپولیس نیستند، می خواهم در باره این باشگاه اظهارنظر نکنند.

«محمد رویانیان» با بیان اینکه علی دایی مجبور به پاسخگویی به علی کریمی شده است، اضافه کرد: در این ارتباط پیشنهادم به کریمی و دایی هر دو دوست پرسپولیسی خودم این است که در باره هم صحبت نکنند!
وی افزود: همچنین می خواهم تمامی حرمت ها حفظ شود و کسانی باید در باره تیم حرف بزنند که در تیم هستند و کسانی که در پرسپولیس نیستند نباید در این خصوص اظهارنظر کنند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران ادامه داد: البته از دایی نیز خواهش کردم به خاطر سنگینی و بزرگ بودنش دیگر در این باره صحبت نکند و از دوستان هم می خواهم دیگر در باره پرسپولیس اظهارنظر نکنند.
وی در باره پیوستن محمدرضا خلعتبری به پرسپولیس نیز گفت: تیم رقیب و سایر تیم ها کلی بازیکن گرانقیمت خریداری کرده اند
اما حالا که ما می خواهیم یک لژیونر از امارات عربی متحده بیاوریم، همه به ما خرده می گیرند!
رویانیان با گلایه از این که چرا این سوال ها از مدیران آن باشگاه ها نمی شود، اظهار داشت: ما فقط می خواهیم خلعتبری را به دلیل اینکه در لیگی با نامه جعلی ع ر ب ی بازی نکند را از امارات به ایران بیاوریم و تازه نمی خواهیم غرامت را از بودجه دولتی پرداخت کنیم!
به گفته وی، یکی از ایرانیان با غیرت حاضر شده است غرامت یک میلیون دلار پول بی زبان را از محل درآمد خود به اماراتی ها
بپردازد و هیچ پول دولتی در این خصوص هزینه نخواهد شد!!
آیا این مساله اشکال دارد، آوردن خلعتبری به سود تیم ملی و پرسپولیس است و ما نباید بگذاریم این بازیکن در آنجا بازی کند، اگر سپاهان اصفهان و استقلال تهران می خواستند او را بیاورند باز هم با آن مخالفت می شد!
وی گفت: باشگاه های استقلال و پرسپولیس موافق فروش بلیت الکترونیکی هستند.
رویانیان در بخش دیگر سخنان خود به نشست مشترک مدیران عامل استقلال و پرسپولیس و رییس سازمان لیگ اشاره کرد و افزود: در این نشست در باره بلیت فروشی الکترونیکی و دریافت حق این دو باشگاه صحبت کردیم.
وی افزود: توافق شد ما یک نماینده مشترک به سازمان لیگ معرفی کنیم تا به این مساله رسیدگی کند و مورد موافقت مهدی تاج نیز قرار گرفت.

ایرنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=96678

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]