0

مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان برای مشاغل خانگی استان تهران ابلاغ شده است

  • کد خبر : 9676
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۱

مرتضی تمدن از دستور رئیس‌جمهور بر فعال شدن و شتاب در اجرای بسته حمایتی بخش صنعت خبر داد و افزود: مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان برای مشاغل خانگی استان تهران ابلاغ شده که بزودی پرداخت وام مشاغل خانگی آغاز می شود.تمدن ایجاد مشاغل خانگی را برای ایجاد اشتغال‌های کوچک بسیار پر ارزش و پر اهمیت خواند […]

مرتضی تمدن از دستور رئیس‌جمهور بر فعال شدن و شتاب در اجرای بسته حمایتی بخش صنعت خبر داد و افزود: مبلغ ۱۲۰ میلیارد تومان برای مشاغل خانگی استان تهران ابلاغ شده که بزودی پرداخت وام مشاغل خانگی آغاز می شود.تمدن ایجاد مشاغل خانگی را برای ایجاد اشتغال‌های کوچک بسیار پر ارزش و پر اهمیت خواند و بر حمایت هر چه بیشتر از صنایع بزرگ استان تأکید و یادآور شد: بخش‌های دولتی و مدیران دولتی بدون هیچگونه هراسی از تهمت‌های نابجا و جهت‌دار ندارند و با تمام توان به رفع مشکلات صنایع و مراکز صنعتی بخش خصوصی بپردازند.

تمدن گفت: پس از اجرای هدفمند شدن یارانه‌ها و پس از تحولات قیمتی در حامل‌های انرژی در صورتی که مدیران مراکز تولیدی و صنعتی نتوانند درست مدیریت کنند بطور حتم با مشکلات فراوانی مواجه خواهند شد.

وی با ذکر اینکه بیشتر صنعتگران استان تهران دارای توان رقابت بالایی بوده و توان تسخیر بازار را دارند و این خود یک مزیت برای صنعتگران استان به شمار می‌آید، تصریح کرد: بحث کاهش قیمت تمام شده با حیات و ممات مراکز صنعتی مربوط است و مدیران کارخانجات باید نظام مدیریتی مراکز تولیدی خود را همگام با نوآوری و خلاقیت کرده و با بروز کردن امکانات موجب کاهش قیمت تمام شده کالاهای تولیدی خود شوند.

تدوین نقشه راه پیشگیری اولیه و مبارزه با مواد مخدر استان تا دو ماه آینده ابلاغ می شود

مرتضی تمدن در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها تلاش خود را برای مبارزه با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر به کار خواهند گرفت.

تمدن به اقدامات مؤثر در جمع‌آوری معتادان کارتن خواب و ولگرد در سطح استان اشاره کرد و افزود: مرحله دوم برخورد و جمع‌آوری خرده فروشان مواد مخدر آغاز می شود.

استاندار تهران از رشد ۳۰ درصدی کشفیات مواد مخدر خبر داد و بر شدت برخورد با عرضه مواد مخدر در تهران تأکید کرد.

تمدن با اشاره به احداث ۴ مرکز نگهداری و ترک اعتیاد در سطح شهر تهران، تصریح کرد: یک مرکز در هفته جاری و سه مرکز دیگر نیز حداکثر تا سه ماه آینده توسط شهرداری تهران احداث و تحویل ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خواهد شد.

وی به اتمام طرح تدوین نقشه راه پیشگیری اولیه و مبارزه با مواد مخدر استان تا دو ماه آینده خبر داد و با تأکید بر اجرای برنامه جامع برای نجات معتادان از دام اعتیاد، خاطرنشان کرد: بخشی از تسهیلات طرح مشاغل خانگی به نجات یافتگان از مواد مخدر و ایجاد شغل برای این افراد اختصاص می‌یابد.

تمدن تسهیلات مشاغل خانگی را برای این نجات یافتگان و ایجاد مشاغل خانگی و طرحهای اشتغالزا بسیار مؤثر در بازگشت آنان به اجتماع خواند و گفت: بسیاری از درمان شدگان با یک آموزش ساده و کارآفرینی می‌توانند دوباره خود را در اجتماع بازیافته و به جامعه برگردند.

استاندار تهران یادآور شد: مبلغ یک میلیارد تومان به تجهیز مراکز نگهداری و ترک اعتیاد استان اختصاص می‌یابد.

تمدن با اشاره به اینکه در بحث فرهنگ‌سازی و آموزش اقشار مختلف، باید تلاش‌های وسیع‌تری صورت گیرد، خواستار تدوین بسته‌های آموزشی برای والدین جهت مصون‌سازی فرزندان از آسیب‌های مواد مخدر شد.

استاندار تهران گفت: همه اقشار جامعه بخصوص دانش‌آموزان، دانشجویان و والدین باید آموزش‌های آشنایی با مواد مخدر و مضرات آنرا بخوبی بشناسند تا در این زمینه مصون شوند که این امر نیاز به تلاش و جدیت هر چه بیشتر کمیته فرهنگی ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=9676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر