2

جدیدترین قیمت انواع محصولات ایران خودرو و سایپا +جدول

  • کد خبر : 98024
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۲:۵۸

محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در همان روزهایی که برنامه های خود برای کسب رای اعتماد به مجلس ارائه می کرد اعلام کرد که برنامه ویژه ای برای صنعت خودرو و حمایت از این صنعت دارد.

افق نیوز:هم اکنون در شرایطی که حدود ۱۰ روز از حضور نعمت زاده در وزارت صنعت می گذرد فعالان بازار خودرو در انتظار تصمیمات خودرویی دولت یازدهم هستند و بر همین اساس بازار خودرو با رکود رو به رو است.
اخیرا نعمت زاده اعلام کرده است که کمتر از یک ماه دیگر با اتخاذ تصمیمات مناسب مشکل قیمت گذاری خودرو را برطرف می کنیم که البته این موضوع واکنش جمشید پژویان رئیس شورای رقابت را در پی داشته است.

پژویان اعلام کرده است که مسئول قیمت گذاری خودرو شورای رقابت است و در صورتی که وزارت صنعت به این موضوع ورود پیدا کند به قوه قضائیه شکایت خواهیم کرد.

این در شرایطی است که بر اساس اعلام بسیاری از کارشناسان مشکل اصلی صنعت خودرو کاهش تولید خودرو است و تا زمانی که از پتانسیل تولید خودرو در کشور استفاده نشود نمی توان مشکلات را برطرف کرد.
هم اکنون در شرایطی که رکود نسبی در بازار خودرو حاکم است قیمت پراید ۱۳۲ در بازار حدود ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز حدود ۳۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است/جام

 

vv

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=98024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر