4

نظر فتح ا … زاده در باره شکایت رینالدو از فیفا

  • کد خبر : 14199
  • ۳۰ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۰

علی فتح‌الله‌زاده در مورد اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار کرد: فکر می‌کنم افرادی که در هیات مدیره استقلال حضور پیدا کرده‌اند، یک هیات همراه و همدل را تشکیل داده‌اند. ، آن‌ها در گذشته هم در استقلال حضور داشتند و تجربه لازم را دارند. انشاالله باید همه با هم تلاش کنیم تا استقلال را به […]

علی فتح‌الله‌زاده در مورد اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار کرد: فکر می‌کنم افرادی که در هیات مدیره استقلال حضور پیدا کرده‌اند، یک هیات همراه و همدل را تشکیل داده‌اند.

، آن‌ها در گذشته هم در استقلال حضور داشتند و تجربه لازم را دارند. انشاالله باید همه با هم تلاش کنیم تا استقلال را به جایگاه بالاتری برسانیم.

هیات مدیره پرسپولیس نیز همراه هیات مدیره استقلال معرفی شد، علی فتح‌الله‌زاده در مورد این تیم نیز گفت: آنجا هم وضعیت تقریبا به همین شکل است، در هیات مدیره این تیم علی پروین حضور دارد که گوشت و پوست و استخوانش از پرسپولیس است و پنجعلی نیز از همین تیم است. نژادفلاح نیز در گذشته عضو هیات مدیره بود، رویانیان هم علاقمند به پرسپولیس است، آن‌ها هم ترکیب خوبی دارند، امیدوار هستم که موفق باشند.

وی در پاسخ به این سوال که معرفی این افراد به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه چه تاثیری در روند پیشرفت استقلال دارد، گفت: به هر حال چند نفر دیگر به ما اضافه شدند و می‌توانند کمک‌های بیشتری کنند، تصمیم‌ها هم با مشورت بیشتری انجام خواهد شد، آن‌ها حتما کمک خواهند کرد تا از تنهایی در بیایم و من روی دوستی آن‌ها حساب کرده‌ام.

در حالی که بحث‌هایی مطرح شده بود که نزدیک به انتخابات مجلس، نمایندگان مجلس در ترکیب هیات مدیره این دو باشگاه قرار نگیرند، همچنان نام افرادی مانند امیدوار رضایی و نجف نژاد، در میان اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به چشم می خورد.

فتح‌الله‌زاده در همین رابطه گفت: نجف نژاد قبلا عضو هیات مدیره ما نبود و رضایی هم قبل از این که به هیات مدیره استقلال بیاید، نماینده مجلس بوده است، کسانی که خودشان نماینده مجلس هستند، انتخابشان در هیات مدیره روی آن‌ها چندان موثر نیست.

چند سال پیش تیم استقلال به دلیل دیر ارسال شدن مدارکش به AFC از حضور در آن فصل لیگ قهرمانان باز ماند که عده‌ای نجف نژاد، سرپرست وقت استقلال را مسئول این کار می دانستند، فتح‌الله‌زاده در مورد این که آیا حضور نجف نژاد انتقادهای را در پی خواهد داشت یا خیر؟ گفت: آن زمان تنها نجف نژاد در این مساله مقصر نبود، یک تیم مدیریتی کار می‌کردند و تنها یک نفر مقصر این موضوع نبود. افراد دیگری هم که در آن دخیل بودند، مقصر هستند.

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد طلب رینالدو از باشگاه استقلال و صحبت‌های واعظ آشتیانی در همین رابطه، گفت: اگر قرارداد رینالدو تمام نشده بود، پس چرا نتوانست برای ما بازی کند؟ ما نمی دانستیم رینالدو طلبکار است. دوستان اگر اطلاعات بیشتری دارند، به ما بگویند. ما نمی دانیم که او چقدر از طرف باشگاه استقلال جریمه شده است. اینها را به ما بگویند تا ما از این اطلاعات استفاده کنیم، ما که با کسی دعوا نداریم.

وی با اشاره به شکایت رینالدو از فیفا گفت: این موضوع را تازه متوجه شدیم و تاکنون نمی دانستیم که به او چقدر پرداخت شده است و توضیحی در این رابطه به ما داده نشده است، وقتی نامه از سوی فیفا به دست ما رسید، متوجه شدیم. در حال پیگیری این موضوع هستیم و اگر واعظ هم اطلاعاتی دارد، به ما بدهد تا ما از آن استفاده کنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=14199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]