2

اعلام روز شماری استعفای فتح ا… زاده توسط برخی رسانه‌ها

  • کد خبر : 11622
  • ۰۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۶

ر حالی که فقط یک هفته تا پایان اولتیماتوم AFC برای اصلاح مشکلات باشگاه‌ها برای کسب مجوز حرفه‌ای‌گری باقی‌مانده است، هنوز هیات مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس معرفی نشده‌اند. علی فتح‌الله‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در همین رابطه، اظهار کرد: در همان روزهای اول که عباسی به عنوان […]

ر حالی که فقط یک هفته تا پایان اولتیماتوم AFC برای اصلاح مشکلات باشگاه‌ها برای کسب مجوز حرفه‌ای‌گری باقی‌مانده است، هنوز هیات مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس معرفی نشده‌اند. علی فتح‌الله‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در همین رابطه، اظهار کرد: در همان روزهای اول که عباسی به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان مشخص شده بود، با او جلسه‌ای داشتیم و منتظریم تا اعضای هیات مدیره را بررسی کند و پس از آن معرفی کند. فکر می‌کنم عباسی تدبیرهای لازم را در این زمینه دیده باشد.

 فتح‌الله‌زاده در مورد خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بیان کرد: ۲۰ سال است که در این بلاتکلیفی مانده‌ایم و می‌خواهند این دو باشگاه را واگذار کنند. امسال هم در بدترین شرایط ممکن تلنگری زدند، اگر می‌خواهند این دو باشگاه را واگذار کنند. بهترین زمان دو ماه مانده به اتمام مسابقات است. تا این که تا پایان فصل تمام کارها انجام گیرد و بتوانند تصمیم های لازم را برای فصل آینده بگیرند.

 سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به اعلام روز شماری استعفایش توسط برخی رسانه‌ها گفت: کسی که خوابیده را می‌شود بیدار کرد، اما شخصی که خودش را به خواب می‌زند، نمی‌شود بیدار کرد. یعنی آدم‌هایی که وقتی ما آب می‌خوریم خبردار می‌شوند، این ۵۰۰ میلیونی که سازمان به ما داده است را ندیدند و متوجه آن نشدند؟! بگذارید همان روز شمارشان را انجام بدهند.

 فتح‌الله‌زاده با خوب توصیف کردن شرایط تیم استقلال بیان کرد: در حال حاضر استقلال شرایط خوبی دارد. ما هشت ملی پوش داریم که ۶ نفر آن‌ها در تیم ملی خودمان حضور دارند و دو نفر نیز در تیم ملی عراق حاضرند. کادر فنی و بازیکنان تمرینات را پیگیری می‌کنند. در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنند و برای ادامه بازی‌ها آماده می‌شوند.

 سرپرست باشگاه استقلال در مورد رویارویی با تراکتورسازی پس از تعطیلات لیگ اظهار کرد: این بازی یک بازی زیبا و دوست داشتنی خواهد بود. چون آن طرف قلعه نویی حضور دارد و این طرف هم ما و هم مظلومی هستیم. مطمئنا بازی خوبی را خواهیم دید.

 وی درباره هفتاد و یکمین شهرآورد تهران که پس از بازی با تراکتورسازی انجام می‌شود، گفت: سال گذشته در رفت و برگشت پیروز شدیم، امسال هم بازیکنان روحیه بالا و قدرتمندی برای حضور در دربی دارند.

 او ادامه داد: دربی شرایط خاص خودش را دارد و برای من مهم است که یک بازی زیبا و در سطح آسیا را ببینیم.

 فتح‌الله‌زاده در مورد حضور مجیدی در تیم ملی عنوان کرد: مجیدی در استقلال بوی گل می‌دهد. از هر فرصتی برای گل زدن استفاده می‌کند . اگر کسی این تکنیک بالا را نداشته باشد، خیلی از این توپ‌ها را نمی‌شود گل کرد.

 وی با اشاره به حضور هواداران در بازی مقابل اندونزی گفت: همان طور که کی‌روش به حضور هواداران اشاره کرد من هم امیدوارم در بازی با اندونزی آشتی کنان بین تماشاگران و تیم ملی به وجود بیاید.

 واعظ آشتیانی در مصاحبه‌ای گفته بود که بهتر است خود فتح‌الله‌زاده کار را در استقلال ادامه بدهد، وی در مورد این موضوع گفت: از واعظ تشکر می‌کنم که لطف کرد مصاحبه حمایتی از من انجام داد. آرزو می‌کنم هر جا که است در کارش موفق باشد. دوست دارم تمام عزیانی که مدیریت کردند با کمک و همفکری به استقلال کمک کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=11622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر