2

«اشتراک طلایی»

  • کد خبر : 332936
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

طرح‌های زیادی از سال ۱۳۸۰ تاکنون در قالب سرویس‌های مختلف «امدادرسانی» و «اشتراک طلایی» در دستور کار امداد خودروی ایران قرارگرفته است. این شرکت خدمات شبانه‌روزی خودرویی مورد نیاز مشتریان از جبران خسارت ناشی از حوادث، سرقت کلی و جزیی، سرویس‌های امدادی و ادواری گرفته تا تامین و تضمین قطعات خودرویی، حمل رایگان خودرو (در صورت نبودن امکان راه‏‌اندازی در محل) را در تمامی شهرها و جاده‌‏های کشور پوشش می‌دهد.

«اشتراک طلایی»

امداد سیار
امداد سیار که در قالب «اشتراک امداد سیار» در اختیارمشتریان قرارگرفته است، خدمات عمومی نظیر باتری کمکی، پنچرگیری، باز کردن در خودرو، سوخت‌رسانی، حمل و تعمیرات سبک تعمیرگاهی را شامل می‌شود که با استفاده از ناوگان گسترده امدادی، امداد سریع، امداد پلاس، امداد گلس، فرا امداد و امداد سوییچ مشغول خدمت‌رسانی است. علاوه بر آن، خدمات سرویس در محل و خدمات ویژه سرویس دوره‌ای نیز به جهت صرفه‌جویی در زمان و وقت مشتریان نیز به خدمات این شرکت افزوده شد.
اشتراک طلایی
«اشتراک طلایی» امداد خودرو ایران نیز از جمله محصولات ویژه‌‌ای است که طیف وسیعی از خدمات این شرکت به همراه جبران هزینه‌های ناشی از خسارت‌های سرقت، تصادف، بروز حوادث و بلایای طبیعی را در کنار تمامی خدمات امدادی شبانه روزی در محل و حمل رایگان و نامحدود به تعمیرگاه‌های مجاز را به صورت یکپارچه برای مالکان محصولات گروه صنعتی ایران خودرو فراهم آورده است.
به‌نظرمی‌رسد اگر مالک خودرو بخواهد نسبت به دریافت پوشش نیازهای خودرویی از محصول مناسبی بهره گیرد، وجود خدمتی به نام «اشتراک طلایی امدادخودروی ایران» می‌تواند در کنار پوشش کامل خدمات فنی امدادی در سفرهای درون شهری و برون شهری، بسیاری از محدودیت‌های محصولات مشابه را در تصادفات و خسارات سنگینی که به خودرو دارنده این کارت وارد می‌شود، برطرف سازد.
مزایای استفاده از اشتراک طلایی
استفاده از «اشتراک طلایی» در کنار آرامش روانی، امتیازات متعدد مادی از جمله پوشش زیان حوادث، پوشش زیان ناشی از بلایای طبیعی، تعویض خودرو برای جبران خسارت‌های کلی، نبود محدودیت تعداد دفعات دریافت خدمات، گارانتی کامل خدمات بدنه خودرو، امکان خرید اقساطی بلند مدت و بدون بهره، تضمین کیفیت رنگ بدنه و تعمیرات، تامین قطعات استاندارد،کنترل کیفیت خدمات، جبران خسارت وارده به زیر و عقب خودرو، خدمات امدادی نامحدود و شبانه‌روزی و انجام رایگان سرویس‌های دوره‌ای برای مشتری را به همراه دارد.
اشتراک طلایی شامل سطوح مختلف بوده و بر اساس نوع خودرو و سال ساخت و بودجه مورد نظر مشتری قابل ارایه است.
سطوح اشتراک طلایی شامل: تک ستاره، تک ستاره پلاس، دو ستاره، سه ستاره و چهار ستاره خواهد بود.
در محصولات اشتراک طلایی، با افزوده شدن هرستاره، مشتریان قادر خواهند بود، علاوه بر دریافت خدمات قبلی، از خدمات ویژه هر ستاره نیز بهره‌مند شوند.
خدمات سطوح مختلف اشتراک طلایی
اشتراک تک ستاره، شامل دریافت امدادسیار، پوشش زیان ناشی از حوادث و سوانح، پوشش زیان سرقت کلی و جزیی، ضربه از زیر و عقب خودرو را علاوه بر مشاوره فنی و راه‌اندازی رایگان، ایاب و ذهاب رایگان امداد سریع/پلاس، حمل و جابه‌جایی رایگان خودرو و انتقال سرنشینان در جاده‌های ایران است. امداد پلاس شامل خدمات خودروهای تندر پیکاپ برای  انجام تعمیرات سبک در محل، طراحی و تجهیز شده است. امداد سریع نیز شامل تعمیرات سبک امدادی بوده که در کم‌تر از ۲۰ دقیقه در محل قابل ارایه است.
اشتراک طلایی تک ستاره، شامل دریافت امداد سیار، پوشش زیان حوادث و سوانح طبیعی، پوشش زیان حوادث غیرطبیعی و همچنین پوشش زیان شکست شیشه به تنهایی را علاوه بر مشاوره فنی و راه‌اندازی رایگان، ایاب و ذهاب رایگان امداد سریع/ پلاس، حمل و جابه‌جایی رایگان خودرو و انتقال سرنشینان در جاده‌های ایران در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
اشتراک طلایی تک ستاره پلاس علاوه بر خدمات ارایه شده در اشتراک طلایی تک ستاره، انجام رایگان دو سرویس ‌دوره‌ای، تعویض رایگان روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوای موتور را نیز به مشتریان ارایه می دهد.
اشتراک طلایی دو ستاره، علاوه بر خدمات ارایه شده در اشتراک طلایی تک ستاره، انجام رایگان دو سرویس‌دوره‌ای، تعمیرات و همچنین کنترل و بازدیدهای ادواری خودرو نیز به همراه دارد.
در اشتراک طلایی سه ستاره علاوه بر خدمات ارایه شده در اشتراک طلایی دو ستاره، انجام رایگان چهار سرویس‌دوره‌ای، تعویض رایگان شمع، لنت ترمز جلو، روغن و فیلترها و همچنین کنترل و بازدیدهای ادواری خودرو نیز برای مشتریان انجام خواهد شد.
در اشتراک طلایی چهارستاره، علاوه برخدمات ارایه شده در اشتراک طلایی سه ستاره، انجام رایگان شش سرویس‌دوره‌ای، تعویض رایگان تسمه تایمینگ و همچنین تعویض چهار حلقه لاستیک پس از پیمایش  ۶۰ هزار کیلومتر با تمدید اشتراک چهار ستاره انجام می‌شود.
مقایسه اشتراک طلایی با خدمات مشابه امکان انتخاب بهتر را برای مشتریان فراهم کرده است. تعویض خودرو برای جبران خسارت‌های کلی، نبود محدودیت تعداد دفعات دریافت خدمات، گارانتی کامل خدمات بدنه خودرو، تضمین کیفیت رنگ بدنه و تعمیرات، جبران خسارت وارده به زیر و عقب خودرو امکان دریافت خدمات مطمئن از جمله مواردی است که اشتراک طلایی در اختیار مشتریان قرار داده است.
نحوه دریافت اشتراک طلایی
دارندگان محصولات ایران خودرو برای دریافت و استفاده از خدمات اشتراک طلایی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت www.96440.com  و یا اپلیکیشن ایساکو و همچنین تماس با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و یا مراجعه حضوری به نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو از نحوه دریافت اشتراک و خرید آن اطلاعات لازم را کسب کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=332936

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]