1

۴۶۱ مورد آتش سوزی جنگل از ۲۸ فروردین امسال تاکنون

  • کد خبر : 398432
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در پنجمین سمپوزیوم بین المللی کاهش و مدیریت حوادث ترافیکی گفت: پیش قراول حضور در تمام حوادث و بحران‌ها در کشور هلال احمری است و جزو یکی از ارگان‌های برتر در عرصه خدمات رسانی محسوب می‌شود. نامی ادامه داد: هلال احمر به موقع […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در پنجمین سمپوزیوم بین المللی کاهش و مدیریت حوادث ترافیکی گفت: پیش قراول حضور در تمام حوادث و بحران‌ها در کشور هلال احمری است و جزو یکی از ارگان‌های برتر در عرصه خدمات رسانی محسوب می‌شود.

نامی ادامه داد: هلال احمر به موقع در تمام مخاطرات طبیعی و مخاطرات انسان ساز بحث آمادگی و مقابله را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: ۴۶۱ مورد آتش سوزی جنگل از ۲۸ فروردین امسال تاکنون داشته ایم، سازمان امداد و نجات هلال احمر با بالگردهای خود در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر و اطفا حریق انجام داده اند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: امسال به دلیل رشد نزولات آسمانی با رویش زیاد گیاهان رو به رو بودیم و به همین دلیل با حریق‌های زیادی در جنگل‌ها و مراتع رو به رو بودیم ولی با این وجود مدیریت خوبی با کمک سازمان امداد و نجات هلال احمر برای مواجه با حریق جنگل‌ها داشتیم.

رئیس سازمان مدیریت بحران گفت: بالگردهای هلال احمر در ارتفاعات صعب العبور برای اطفای حریق جنگل‌ها به خوبی وارد کار می‌شوند.

وی افزود: در هر اقدامی‌که در جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود از جمله پیاده روی اربعین که کمک به حفظ ارزش‌های اربعین حسینی است، هلال‌احمر حضور پررنگ و تأثیرگذار دارد.

نامی‌گفت: بایستی تمام امکانات فرهنگی و امدادی کشور را در مراسم اربعین امسال به کار بگیریم تا کمترین میزان تلفات جاده‌ای را داشته باشیم.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398432

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]